Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Ανάψατε; Με τις υγείες σας…. [ΑΡΘΡΟ]

της Λίλιαν Τσουρλή, στο antenna.gr

Έχω καταλήξει τελικά στο συμπέρασμα ότι πέντε λεπτά στο μπαλκόνι είναι αρκετά για να αφουγκραστείς τον παλμό της κοινωνίας αλλά και τα νέα της ημέρας!...



Έτσι λοιπόν θα σας μεταφέρω αυτούσιες τις σημερινές συνομιλίες με μέγα θέμα την θέρμανση… «Καλημέρα έπιασε χειμώνας, κρύο, το ανάψατε;

«Μπα που λεφτά …μακάρι να χει μπει η προκαταβολή μήπως πάρουμε κανένα μπιτόνι ..και αυτοί οι άνθρωποι της τελευταίας στιγμής είναι.. μπορούμε δε μπορούμε από την μύτη μας το βγάζουν…»

«Εσείς ανάψατε ;»

«Δεν έχει Μαριώ καλοριφέρ φέτος … προτιμώ να τα πληρώσω στην ΔΕΗ, παρά σε δαύτους …άσε που δεν φτάνει και η σύνταξη, ενώ στη ΔΕΗ θα κάνεις διακανονισμό και θα τα δώσεις λίγα λίγα…»
«Κυρά Τούλα, εσείς ανάψατε;»

«Εμείς Μαρία μου είπαμε με τον Τάσο να πάμε να ξεχειμωνιάσουμε στο χωριό φέτος. Να πιάσουν λίγο ακόμη τα κρύα και θα πάμε στη Βόρβορου. Θα χουμε την κότα μας, τον μπαξέ μας ,θα μαζέψουμε και κανένα ξύλο από το βουνό και θα τη βγάλουμε πιο οικονομικά ..»
«Κυρά Μέλπω, εσείς πως θα ζεσταθείτε;»
«Να ναι καλά τα παιδιά μου Μαρία. Έχουν λίγο πετρέλαιο από πέρυσι, θα βάλουν λίγο ακόμη φέτος και θα ανεβαίνουμε πάνω μαζί τους…»

«Το καζάνι είναι ακόμη στον ακάλυπτο; Να βάλετε λουκέτο. Να το αμπαρώσετε, μπαίνουν και κλέβουν, μην το ρουφήξουν και ξεπαγιάσετε …»

«Γεωργία, εσείς τι θα κάνετε;»

«Τζάκι Μαριώ, πάλι καλά που τα ξύλα είναι πιο φτηνά, θα φέρουμε και λίγα από το χωριό, θα τα κουτσοβολέψουμε»
«Να προσέχετε Γεωργία αυτούς τους αστυνομικούς τους περιβάλλοντος, μη σας κόψουν κανένα πρόστιμο … Βρωμάει κάθε βράδυ. Γεμάτα κάπνα είναι τα μπαλκόνια από τώρα …»

«Εσείς κυρά Κατίνα ;»

«Ροκανίδια Μαριώ μου φέτος, είναι πιο οικονομικά. Μ΄ ότι περισσεύει από την σύνταξη θα πάμε στο σουπερ μάρκετ και θα αγοράζουμε από τις προσφορές…»

«Μαριώ μου, δεν μας είπες τα ανάψατε, τα ανάψατε;;»

«Να ναι καλά Κατίνα μου αυτό το παλικάρι ο Λιάγκας !!!Σόμπες δίνει δώρο από σήμερα, θα στείλει η εγγονή μου, ένα μήνυμα από το κινητό και θα κάνω το σταυρό μου να είμαι τυχερή και αν δεν είμαι τώρα από κάπου θα κερδίσω. Να …τα δώρα στην τηλεόραση και στο ράδιο…»

«Κορίτσι μου εσείς το ανάψατε ;;;»

Απαντώ δειλά-δειλά … «Πρώτη φορά σήμερα το πρωί για λίγο όμως»

Και εν χορό όλες μαζί μου απαντούν… «Άντε με τις υγείες σας, καλορίζικο …καλή αρχή !!!
Που να κρυφτώ και γιατί να χαρώ …Επειδή είμαι από τους ελάχιστους που φέτος έχουν έστω και λίγο πετρέλαιο ;-Υπόλοιπα από πέρυσι -ή ότι σύσσωμη η γειτονιά μου έδωσε τις ευχές της σα να χα γάμο ;Αλλά να μου πεις τώρα …δεν είναι και λίγο να χεις πετρέλαιο… Δεν είναι τυχαίο ότι το αποκαλούμε και μαύρο χρυσό …όνομα και πράγμα πια … Άντε με τις υγείες μας και καλό χειμώνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.