Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Θα πήξουμε στις διαφημίσεις στο facebook


Το Facebook, σήμερα, εισήγαγε διαφημίσεις-βίντεο των 15 δευτερολέπτων, οι οποίες θα αρχίσουν να παίζουν αυτόματα με την εμφάνισή τους στην οθόνη, και θα σταματούν εάν ο χρήστης “scroll-άρει” παρακάτω...

. Εάν κάποιος πατήσει επάνω στη διαφήμιση, τότε αυτή αναπαράγεται σε όλη την οθόνη με ήχο. Η εταιρεία αναφέρει πως οι χρήστες θα δουν αυτού του είδους τις διαφημίσεις στο δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης, σταδιακά μέσα «στους επόμενους μήνες», έτσι ώστε να παρακολουθήσουν οποιεσδήποτε αρνητικές ή θετικές αντιδράσεις από τους χρήστες.

Η ιστορία, βέβαια, ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο όταν το Facebook ξεκίνησε δοκιμαστικά τα “Premium Video Ads”. Η εταιρία του Mark Zuckerberg αναφέρει πως έχουν σχεδιαστεί για «διαφημιστές οι οποίοι θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε ένα ευρύ κοινό, μέσω εικόνας και ήχου υψηλής ευκρίνειας».

Η στρατηγική αυτή είναι, βασικά, η ίδια η οποία χρησιμοποιείται από μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια, και βασίζεται στα “Targeted Gross Rating Points” (ακαθάριστα στοιχεία στοχευόμενων καταναλωτικών ομάδων) για να μπορέσει να εκταθεί σε συγκεκριμένο κοινό μέσα σε βραχύ χρονικό διάστημα. Στην πραγματικότητα η έκταση της διαφήμισης μετριέται από έναν τρίτο παράγοντα, σε αυτή την περίπτωση την Nielsen Online Campaign Ratings (πρόκειται για τον ίδιο όμιλο με τα γνωστά εν Ελλάδι “μηχανάκια” για τις τηλεοράσεις, που συμπεριλαμβάνει τη Nielsen AGB). Κατά αυτό τον τρόπο, οι διαφημιστές δεν χρειάζεται να ανησυχούν για αλλαγές τιμών από το Facebook, αφού πληρώνουν σύμφωνα με τις στατιστικές της ίδιας της Nielsen OCR.

Eπιπροσθέτως, το Facebook αναφέρει πως οι διαφημίσεις θα έχουν την ίδια ποιότητα περιεχομένου, όπως οι υπόλοιπες οι οποίες εμφανίζονται ήδη στο News Feed του εκάστοτε χρήστη, κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό αφού οποιαδήποτε τέτοια κίνηση πρέπει να εναρμονιστεί όχι μόνο με τις ανάγκες των διαφημιστών αλλά και με αυτές των χρηστών.

Για αυτό το λόγο, το Facebook έχει προχωρήσει σε συνεργασία με την Ace Metrix, κάτι που θα τους βοηθήσει να εξετάσουν και να αξιολογήσουν οποιαδήποτε διαφήμιση, πριν αυτή εμφανιστεί online.

Ο απόλυτος κριτής σε όλα αυτά, όμως, θα είναι εν τέλει, ο μέσος χρήστης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.