Δύο άνδρες προσπάθησαν να εισέλθουν στο δωμάτιο του Μίχαελ Σουμάχερ, στο νοσοκομείο της Γκρενόμπλ...
για να φωτογραφίσουν τον πρώην Γερμανό πιλότο, ο οποίος εισήχθη στο γαλλικό νοσηλευτικό ίδρυμα μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε ενώ έκανε σκι στις 29 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους, στις πλαγιές της Μεριμπέλ.
Η γερμανική εφημερίδα «Bild» αναφέρει ότι το περιστατικό συνέβη πριν από δύο εβδομάδες.
Τους εισβολείς, που κατά πάσα πιθανότητα είχαν μεταβεί στο νοσοκομείο για να επισκεφθούν άλλο ασθενή, σταμάτησε ένας από τους φύλακες της υπηρεσίας ασφαλείας που έχει προσλάβει η οικογένεια του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στη F1.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.