Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Όλη η συνέντευξη της αδελφής της αδικοχαμένης Φαίης Μπάχλα [ΒΙΝΤΕΟ]


Η αδελφή της Φαίης μίλησε για το μοιραίο βράδυ και αποκάλυψε ότι ο κατηγορούμενος της είπε: "Μην τολμήσεις και με δώσεις. Πρόσεξε, εγώ θα μάθω τι θα πεις στους μπάτσους. Ξέρω πολύ καλά που μένεις και που μένουν οι γονείς σου"....



"Δε θα μου το συγχωρέσω ποτέ αυτό που έγινε". Με αυτά τα λόγια, η Μαριαλένα Μπάχλα εξέφρασε την απόγνωσή της για το συμβάν του θανάτου της αδερφής της, Φαίης, μετά από τον ξυλοδαρμό της από τον Βαγγέλη Στεφανάκη.

Η Μαριαλένα Μπάχλα περιέγραψε στην τηλεόραση του Star καρέ-καρέ τις στιγμές της μοιραίας νύχτας του ξυλοδαρμού, κάνοντας λόγο για απειλές του Στεφανάκη προς την ίδια, αν αποκάλυπτε το περιστατικό -και στη συνέχεια, το θάνατο της Φαίης στην Αστυνομία.

"Ο Στεφανάκης μου υποκρίθηκε στο πρώτο του τηλεφώνημα. Δε μου είπε την αλήθεια. Μου είπε μόνο ότι θέλει να μιλήσουμε και ότι έχει γίνει κάτι", δήλωσε η Μαριαλένα.

"Με τη Φαίη δεν είχα μιλήσει. Το απόγευμα ήμουν σε δουλειά και μετά με φιλικά μου πρόσωπα και δεν είχα επικοινωνία μαζί της. Ενδεχομένως έκανα λάθος που δεν πήρα την αδερφή μου ή που σήκωσα το τηλέφωνο στον Στεφανάκη. Αν όμως μπορούσα να αλλάξω κάτι, δε θα το άλλαζα, πιστεύετε;", αναρωτήθηκε.

Η Μαριαλένα Μπάχλα αποκάλυψε ότι η σχέση της Φαίης με τον Βαγγέλη Στεφανάκη περνούσε από πολύ μεγάλξη ένταση για διάστημα μεγαλύτερο του ενός μηνός. "Υπήρχε πρόβλημα με τη σχέση τους, αρχικά, όταν είδα την κλήση, νόμιζα ότι είχαν τσακωθεί πάλι και ότι εκείνος ήθελε να τους φέρω κοντά", σημείωσε, εξηγώντας, από την πλευρά της, το λόγο που σήκωσε το τηλέφωνο.

Όταν το σήκωσε, εκείνος της είπε: "Τσακωθήκαμε πάρα πολύ και τη χτύπησα". "Μετά μου έδωσε ραντεβού σε ένα σημείο της λεωφόρου Μεσογείων. Πάμε στο νοσοκομείο, θα σου τα πει η ίδια, μου είπε. Προφανώς όταν κάποιος χρησιμοποιεί αυτά τα λόγια, το λογικό είναι να καταλάβεις ότι είναι χτυπημένη λίγο, αφού είναι σε θέση να μου εξηγήσει τι έχει συμβεί", είπε η Μαριαλένα.

"Πήγα στο νοσοκομείο, δεν ήταν εκεί, την είδα πιο μετά, ήταν χτυπημένη αρκετά στο πρόσωπο, φορούσε κολάρο, με φώναξαν οι γιατροί και μου είπαν ότι είναι σοβαρά", συμπλήρωσε.

"Αμέσως μετά, με φώναξε παράμερα και μου είπε: Τώρα τι κάνουμε; Τι θα κάνεις; Θα το πεις στους γονείς σου; Του απάντησα ότι δεν μπορώ να μην το πω και αμέσως μου είπε, πες ότι την πήρα και την πήγα στην Κρήτη. Και του είπα: Ποιος θα το πιστέψει. Κατόπιν, με απείλησε. Πήρε αυστηρό ύφος και μου είπε: Μην τολμήσεις και με "δώσεις". Ξέρω πού μένεις, ξέρω τι δουλειά κάνεις, ξέρω ποια είσαι, θα σε βρω κι εσένα και τους γονείς σου, αν με "δώσεις" στην Αστυνομία. Από φόβο είπα ψέματα στην Αστυνομία", δήλωσε η Μαριαλένα Μπάχλα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.