Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

"Σφάζονται" για τα αεροδρόμια μας οι ξένες πολυεθνικές


Πόλο έλξης ξένων κολοσσών αποτελούν οι ιδιωτικοποιήσεις των περιφερειακών αεροδρομίων, καθώς αποτελούν τη βασική πύλη εισόδου των ξένων τουριστών στην Ελλάδα...

 Οι καταθέσεις των δεσμευτικών προσφορών αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι.

Οπως γράφει και το capital.gr η ιδιωτικοποίηση συγκεντρώνει μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον από ξένους και εγχώριους κολοσσούς, δεδομένου ότι τα περιφερειακά αντιπροσωπεύουν ένα πολύ μεγάλο κομμάτι των συνολικών αφίξεων. Πρόκειται για τις κοινοπραξίες:

γαλλική Vinci με την Ελλάκτωρ,
γερμανική Fraport με τον όμιλο Κοπελούζο,
αργεντίνικη Corporacion America με την ΜΕΤΚΑ
αμερικανική Advent international
Επίσης, ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει:

J&P Άβαξ
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
τουρκική TAV
Global Liman Isletmeleti
Flughafen Munchen
Aeroports De La Cote d Azur
Agrokor Novaport Development
Engelinvest Israel Ltd.
Τα αεροδρόμια αναμένεται να παραχωρηθούν 40 χρόνια με δυνατότητα δεκαετούς επέκτασης της συμβατικής περιόδου παραχώρησης, ενώ ο ανάδοχος θα αναλάβει την υλοποίηση των απαιτούμενων έργων αναβάθμισης, τη συντήρησή τους και την λειτουργία τους.

Ποια αεροδρόμια αποκρατικοποιούνται
Τα αεροδρόμια που θα αποκρατικοποιούν χωρίσονται σε δύο ομάδες. Στην πρώτη είναι:
-Θεσσαλονίκης
-Κέρκυρας
-Χανίων
-Κεφαλονιάς
-Ζακύνθου
-Ακτίου
-Καβάλας
-Αλεξανδρούπολης
-Αράξου
-Καλαμάτας
-Αγχιάλου
Και στη δεύτερη ομάδα τα αεροδρόμια:
-Ρόδου
-Κω
-Σάμου
-Μυτιλήνης
-Μυκόνου
-Σαντορίνης
-Σκιάθου
-Λήμνου
-Χίου
-Καρπάθου
-Νέας Αγχιάλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.