Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Ευγενία Γκιζέλη: Στο κρεβάτι δεν έχω ταμπού

Κορίτσι για σπίτι...

Η Ευγενία Γκιζέλη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1986 και μεγάλωσε στα Εξάρχεια. Αυτό που θυμάται έντονα ήταν ότι μια ζωή ήταν στα γήπεδα: «Ημουν συνέχεια για προπόνηση. Το πρωί πήγαινα σχολείο και μετά ατελείωτες ώρες στην προπόνηση, γιατί έπρεπε να συμμετάσχω στους πανελλήνιους αγώνες»....


Στη Β’ και την Γ’ Λυκείου ήταν πρόεδρος στο δεκαπενταμελές και ήταν το «αλητάκι» του σχολείου, αφού συνέχεια έπαιρνε αποβολές και έκανε κοπάνες. Παρ’ όλα αυτά, ήταν πολύ καλή μαθήτρια και τελείωσε το Λύκειο με μέσο όρο 18. Στη συνέχεια μπήκε στη Γυμναστική Ακαδημία. Εχει μεγάλη αδυναμία στους γονείς της Μαριάννα και Νάσο, αλλά και στη μικρότερη αδελφή της Έλενα, η οποία σπουδάζει νοσηλευτική.

Μπορεί να μην κατάφερε να διακριθεί στα Playmate, όμως η Ευγενία Γκιζέλη μόνον τυχαία δεν είναι. Στο παρελθόν υπήρξε πρωταθλήτρια Ελλάδας στα 400 μέτρα στον στίβο αλλά ήταν και στην εθνική ομάδα. Την είχαμε πρωτογνωρίσει στην εκπομπή του Mega «Μια τρύπα στο νερό», όπου είχε τον ρόλο της ναυαγοσώστριας.

Εκτός από τον στίβο, μεγάλη αγάπη της είναι επίσης η ναυαγοσωστική που πήρε το πτυχίο της από ιδιωτική σχολή. «Είναι μοναδική αυτή η εμπειρία» λέει χαρακτηριστικά και προσθέτει: «Αγαπάω τη θάλασσα, γι’ αυτόν τον λόγο έχω και πτυχίο ιστιοπλοΐας».

Συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό ΜΑΧΙΜ:

Να φανταστώ ότι όλοι παρίσταναν πώς πνίγονταν για να τους σώσεις και να τους δώσεις το φιλί της ζωής;
Ναι. Βασικά, έπεφταν μέσα στην πισίνα και άρχιζαν να φωνάζουν "Έλα να με σώσεις, πνίγομαι!" και κάτι τέτοια γραφικά. Φιλί της ζωής δεν έχω δώσει ακόμα, πάντως.


Είναι όλα φυσικά πάνω σου;
Ναι, όλα! Να φανταστείς ότι είμαι έτσι από τα δεκατρία μου χρόνια. Ήμουν ένα πολύ ανεπτυγμένο κοριτσάκι.

Από τα δεκατρία σου χρόνια; Φαντάζομαι θα πάθαιναν εγκεφαλικά οι καθηγητές σου...
Μπα, όχι! Δεν ντυνόμουν προκλητικά, ούτε ήξερα να φερθώ προκλητικά. Μεγαλώνοντας τα έμαθα αυτά τα κόλπα.

Και μπήκες τόσο μικρή στα βάσανα;
Αν εννοείς πότε έκανα σεξ για πρώτη φορά, όχι, δεν ήμουν και τόσο μικρή. Στα δεκαεφτά μου το έκανα. Πολύ μεγάλη για τα σημερινά δεδομένα, αλλά τουλάχιστον ήξερα τι έκανα.

Σου αρέσει να σε φλερτάρουν;
Και σε ποια γυναίκα δεν αρέσει να τη φλερτάρουν; Πάντως, αν είμαι κάπου και μου αρέσει κάποιος, θα τον κοιτάξω με τρόπο και θα του το δώσω να το καταλάβει. Προτιμώ όμως τα πιο παραδοσιακά πράγματα: να είναι ο άντρας κυνηγός!

One night stand έχεις κάνει ποτέ σου στη ζωή σου;
Γιατί, υπάρχει κάποιος άνθρωπος που να μην έχει κάνει; Δεν είναι κάτι που το θεωρώ κακό. Αν σου βγει, το κάνεις. Σε αυτά τα πράγματα δεν υπάρχουν "πρέπει" και "απαγορεύεται". Ο καθένας κάνει αυτό που νιώθει, με όποιον το νιώθει.

Ταμπού έχεις;
Το επιτραπέζιο παιχνίδι; Και βέβαια το έχω!

Ταμπού στο κρεβάτι;
Όχι βέβαια! Όλα επιτρέπονται και όλα είναι στο πρόγραμμα, αρκεί να νιώθεις άνετα με το σύντροφό σου και, κυρίως, να αφορά το όλο πράγμα δύο άτομα. Μόνο σε αυτό είμαι κάθετη. Αρκεί να είμαστε δύο, και μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε!

Ζηλεύεις; Ψάχνεις κινητά, e-mail και άλλες τέτοιες κατινιές;
Όχι, καθόλου. Ευτυχώς, δεν έχω μπλέξει ποτέ με τρελούς. Εξάλλου e-mail και να ήθελα να τσεκάρω δεν μπορώ να το κάνω, γιατί είμαι τελείως άσχετη με τους υπολογιστές, δεν ξέρω τίποτα!
Να έρθεις στο γραφείο να σου μάθουμε... Σε έχουν απατήσει ποτέ; Μήπως γι' αυτό είσαι τόσο άνετη;
Όχι. Τουλάχιστον, δεν το έχω μάθει. Ούτε εγώ έχω απατήσει ποτέ. Δεν καταλαβαίνω γιατί να απατήσεις κάποιον. Είσαι μαζί του επειδή περνάς καλά. Αν δεν σου αρέσει, χωρίζεις. Είναι πολύ απλό.

Θα συγχωρούσες την απιστία;
Ναι, μπορεί και να τη συγχωρούσα. Δεν μου έχει συμβεί βέβαια, αλλά, αν τον αγαπούσα τον άλλον και δεν ήθελα με τίποτα να τον χάσω, μπορεί και να το ξεπερνούσα και να συνέχιζα μαζί του.

Είσαι τσαμπουκάς, γενικά;
Ναι, είμαι λίγο νευρική σαν άνθρωπος, αλλά αυτό που κυρίως με εκνευρίζει είναι η αδικία. Δεν αντέχω με τίποτα την αδικία!

Όταν λες "αδικία", τι εννοείς; Να τελειώνει ο άλλος πριν από σένα ή να μην είναι αρκετά "ταλαντούχος", για παράδειγμα;
(σ.σ.: Γελάει πονηρά.) Είσαι τρελός; Τι λες; Εντάξει, κι αυτό είναι αδικία, αλλά εγώ δεν εννοούσα τις αδικίες στο σεξ!

Ας μείνουμε στο σεξ λοιπόν. Βρίζεις στο κρεβάτι;
Α, δεν σου λέω, είναι πολύ προσωπικό. Θα χάσει τη μαγεία του.

Τίποτε άλλο, πιο άγριο; Λίγο ξύλο, ας πούμε;
Ξύλο; Με μέτρο! Κάνα χαστούκι. Όχι να μελανιάσουμε κιόλας!

Ε, ναι, κρίμα είναι τέτοιο κορμί να το μελανιάσεις! Πάμε παρακάτω: σ' την έχει πέσει κανένας διάσημος ποτέ;
Ε, σαν παιδί κι εγώ, να μη μου την έχει πέσει και κάποιος διάσημος; Μη με ρωτήσεις όμως ποιος. Άλλωστε δεν έκανα τίποτα.

Γιατί έτσι;
Είχα σχέση τότε. Σου είπα, όταν έχω σχέση, δεν κάνω βλακείες.

Το χειρότερο "πέσιμο" που σου έχουν κάνει;
Προχωράω στο δρόμο και φοράω ένα σορτσάκι. Στο φανάρι έχει σταματήσει μια νεκροφόρα. Ο οδηγός της, λοιπόν, με βλέπει και φωνάζει: "Μάνα μου, και νεκρούς ανασταίνεις!". Τελείως αηδία!

Δεν είχε ελπίδα ο τύπος, ε;
Με τέτοιο γελοίο "πέσιμο"; Καμία!

Ενώ αν πνιγόταν και ήθελε το φιλί της ζωής...
Άλλο αυτό! Τότε, θα το συζητούσαμε.

1 σχόλιο:

  1. Στα δεκαεφτά μου έκανα σεξ, Πολύ μεγάλη για τα σημερινά δεδομένα, λεει... Ναι το φυσιολογικα σημερα ειναι στα 12 ε? Ε ρε ξεκωλα που γεμισαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.