Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Διαψεύδει το ειδύλλιο με την Ασημακοπούλου ο Γιάννης Κεφαλογιάννης


Ένα "ειδύλλιο" μεταξύ του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννη Κεφαλογιάννη, με την Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου...



έφερε στο φως της δημοσιότητας χθεσινό δημοσίευμα της Real News.
Ωστόσο,  ο Γιάννης Κεφαλογιάννης με αιχμηρή ανακοίνωση διέψευσε κατηγορηματικά το δημοσίευμα, τονίζοντας ότι δεν σκοπεύει να ξεχάσει το δημοσίευμα στο μέλλον.

Η απάντηση του βουλευτή:
"Με αφορμή το σημερινό (σ.σ. χθεσινό) ψευδές και μυθιστορηματικό δημοσίευμα της εφημερίδας Real News, έχω να δηλώσω τα εξής: η συμμετοχή μου στον πολιτικό στίβο δεν δίδει σε κανέναν το δικαίωμα να πλάθει και να διαδίδει ιστορίες, αποκύημα κάποιου ευφάνταστου νου. Πόσω δε μάλλον όταν δεν έχω δώσει την παραμικρή αφορμή τόσο στην δημόσια όσο και στην προσωπική μου ζωή. Δυστυχώς η κρίση των αξιών της εποχής μας έχει οδηγήσει στην αντικατάσταση της πολιτικής από την παραπολιτική και της δημοσιογραφίας απο τον κιτρινισμό. Με την πεποίθηση οτι και οι ίδιοι οι μυθιστορηματογράφοι θα αντιληφθούν το λάθος τους και θα επανορθώσουν, τους διαβεβαιώνω οτι δεν σκοπεύω να αποδείξω οτι δεν ειμαι ελέφαντας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.