Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Η Κάρτσωνα και οι πλαστικές επεμβάσεις


Σε συνέντευξή της, η Νίκη Κάρτσωνα μίλησε ανοιχτά στο "Εγώ Weekly" για τις πλαστικές επεμβάσεις και τα botox που έχει κάνει....




"Δύο φορές στη μύτη. Την πρώτη φορά δεν ήταν καθόλου επιτυχημένη. Όταν έκανα το "Κάτσε καλά", άρχιζε να πέφτει και ο Ανδρέας Φουστάνος μου έλεγε ότι πρέπει να τη φτιάξω. Εκείνος μου έκανε τη δεύτερη επέμβαση. Δεν ήθελα την τέλεια μύτη. Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να μην αλλοιωθούν τα χαρακτηριστικά μου. Και botox έχω κάνει. Ειδικά τώρα στα 37 μου!".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.