Στο τραπέζι πέφτει ξανά το σχέδιο για επέκταση του Προαστιακού στη Ραφήνα, όπως αυτό προβλεπόταν στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αττικής. Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς τόσο το λιμάνι της Ραφήνας, όσο και του Λαυρίου θα...
αποκτήσουν σιδηροδρομική σύνδεση.
Σύμφωνα με το euro2day σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε προ ημερών στο υπουργείο Μεταφορών, παρουσία του υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοϊδη και των διοικήσεων ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, αποφασίστηκε να προχωρήσει η μελετητική ωρίμανση του έργου, ώστε αυτό να είναι έτοιμο προκειμένου να ενταχθεί στην μεθεπόμενη προγραμματική περίοδο. Ρεαλιστικός στόχος που έχει τεθεί είναι το έργο να έχει ολοκληρωθεί το 2030.
Μάλιστα σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες μετακίνησης από και προς το λιμάνι, ο σιδηρόδρομος μέσα από την πόλη της Ραφήνας θα διέρχεται υπόγεια, ενώ υπογειοποιημένος θα είναι και ο σταθμός.
Σύμφωνα με παλαιότερο σχεδιασμό ο προαστιακός προκειμένου να φτάσει στην Ραφήνα θα ξεκινά από τον σταθμό της Κάντζας και κατά μήκος της διαδρομής προβλέπεται η δημιουργία σταθμών σε Πικέρμι, Καλλιτεχνούπολη και Νέο Βουτζά. Ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι θα εξεταστεί και μια εναλλακτική όδευση της γραμμής, η οποία θα ξεκινά από το τέρμα της σημερινής γραμμής στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στα Σπάτα και θα κινείται προς την Ραφήνα.
Την ίδια ώρα σε σαφώς πιο ώριμο στάδιο βρίσκεται το σχέδιο για την επέκταση της γραμμής του προαστιακού στο λιμάνι του Λαυρίου, με την προκήρυξη να έρχεται μέσα στο 2015.
αποκτήσουν σιδηροδρομική σύνδεση.
Σύμφωνα με το euro2day σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε προ ημερών στο υπουργείο Μεταφορών, παρουσία του υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοϊδη και των διοικήσεων ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, αποφασίστηκε να προχωρήσει η μελετητική ωρίμανση του έργου, ώστε αυτό να είναι έτοιμο προκειμένου να ενταχθεί στην μεθεπόμενη προγραμματική περίοδο. Ρεαλιστικός στόχος που έχει τεθεί είναι το έργο να έχει ολοκληρωθεί το 2030.
Μάλιστα σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες μετακίνησης από και προς το λιμάνι, ο σιδηρόδρομος μέσα από την πόλη της Ραφήνας θα διέρχεται υπόγεια, ενώ υπογειοποιημένος θα είναι και ο σταθμός.
Σύμφωνα με παλαιότερο σχεδιασμό ο προαστιακός προκειμένου να φτάσει στην Ραφήνα θα ξεκινά από τον σταθμό της Κάντζας και κατά μήκος της διαδρομής προβλέπεται η δημιουργία σταθμών σε Πικέρμι, Καλλιτεχνούπολη και Νέο Βουτζά. Ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι θα εξεταστεί και μια εναλλακτική όδευση της γραμμής, η οποία θα ξεκινά από το τέρμα της σημερινής γραμμής στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στα Σπάτα και θα κινείται προς την Ραφήνα.
Την ίδια ώρα σε σαφώς πιο ώριμο στάδιο βρίσκεται το σχέδιο για την επέκταση της γραμμής του προαστιακού στο λιμάνι του Λαυρίου, με την προκήρυξη να έρχεται μέσα στο 2015.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.