Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Μαλέλης: Ήμουν ματαιόδοξος κι έχασα τη ζωή...


O Σταμάτης Μαλέλης μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» για τον κόσμο της τηλεόρασης, δεν δίστασε να ξεχωρίσει την Ελένη Μενεγάκη και τον Γιώργο Λιάγκα, ενώ αναφέρθηκε και στη μάχη του με την κατάθλιψη και την πρόσφατη περιπέτεια υγείας που πέρασε....



Ο ΣΚΑΪ επενδύει στα καλά του χαρτιά αποφεύγοντας τα πολλά ανοίγματα φέτος…

Κι όμως, κάναμε ανοίγματα στην ψυχαγωγία. Η Μαρία Ηλιάκη, ο Μάκης Πουνέντης, ο «Εκατομμυριούχος» με τον Γιάννη Ζουγανέλη. Απλά τα κάναμε με προσεχτικά βήματα. Το προφίλ του κυρίως ενημερωτικού σταθμού που είχε ο ΣΚΑΪ διευρύνεται και προς τον τομέα της ψυχαγωγίας.

Πώς κρίνετε τα μέχρι στιγμής δεδομένα από την εκπομπή της Μαρίας Ηλιάκη και του Μάκη Πουνέντη, που την πρώτη βδομάδα αρκετοί βιάστηκαν να καταδικάσουν.

Είναι νωρίς ακόμη, αλλά εγώ βλέπω μια σαφή ανοδική τάση – έστω και μικρή προς το παρόν. Θεωρώ ότι η εκπομπή θα σταθεί.

Ποιους άλλους ξεχωρίζετε;

Η Σία Κοσιώνη πάει πολύ καλά. Είναι μια σταθερή αξία και νομίζω ότι είναι εξαιρετική. Το ίδιο και η Εύα Αντωνοπούλου, αλλά και η Άννα Μπουσδούκου. Είναι το καινούργιο λαμπερό μας πρόσωπο.

Ο Γιώργος Λιάγκας δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνησή του όταν έβλεπε το βίντεο της συνέντευξης σας κατά την παρουσίαση του προγράμματος του ΣΚΑΪ, ομολογώντας πως από εσάς έμαθε την τηλεόραση.

Τον αγαπώ και το ξέρει. Ο Γιώργος σημείωσε μια πολύ μεγάλη επιτυχία στο Mega. Με είχε απασχολήσει και εμένα η σκέψη να τολμήσει μια στροφή στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα. Ήταν πολύ έξυπνο από πλευράς Μega το ότι του πρότειναν να κάνει πρωινό. Το συζητήσαμε πολύ και μάλιστα εγώ ανέλαβα να μιλήσω με την ιδιοκτησία του Star, γιατί για να πάει ένας δημοσιογράφος από το Star στο Mega, πρέπει να υπάρχει συναίνεση από το κανάλι. Ο Γιώργος είναι από τα πιο ταλαντούχα άτομα στην ελληνική τηλεόραση. Μπορεί να αναλάβει με επιτυχία τόσο την παρουσίαση ενός δελτίου ειδήσεων όσο και μιας εκπομπής στην πρωινή ζώνη. Αν του έλεγες «Αγόρι μου, έλα από του χρόνου να κάνεις εκπομπή έξι με δέκα το πρωί», θα το έκανε εξίσου καλά. Είναι ταλαντούχος. Μπορεί να κάνει πρωινό με τη Φαίη και έπειτα να γίνει σαν τον Γιώργο Παπαδάκη. Το ’χει.

Ελένη Μενεγάκη;

Η Ελένη με έχει αιφνιδιάσει ευχάριστα. Εγώ πίστευα ότι θα έχει τέλος. Έπεσα έξω. Βλέπω ότι συνεχίζει και με πολύ μεγάλη δύναμη. Είναι εξαιρετική. Πραγματικά τη συγχαίρω που τόσα χρόνια έχει καταφέρει να διατηρεί ένα σταθερό κοινό που την παρακολουθεί και, πιστέψτε με, τελευταία έχω αλλάξει τελείως γνώμη για την Ελένη. Χωρίς να την έχω γνωρίσει, την έχω συμπαθήσει.

Θεωρείτε ότι την κρίνατε λάθος;

Ναι. Νομίζω ότι ήμουν αυστηρός απέναντί της. Παραδέχομαι τα λάθη μου. Αποδεικνύει στην πράξη ό,τι είναι πολύ καλή. Καλό είναι να απενοχοποιηθούμε από κάποια πράγματα για να κρίνουμε πιο καθαρά. Βλέπω, για παράδειγμα, τον Φώτη και τη Μαρία. Είναι καταπληκτική η εκπομπή τους. Κάθε σεζόν αυτοί οι άνθρωποι γίνονται και καλύτεροι. Θυμάμαι πως πριν από πέντε χρόνια προβληματιζόμασταν στο Star για το αν θα τους κρατούσαμε. Κάναμε συσκέψεις επί συσκέψεων και δικαιολογημένα. Αποδείχτηκε ότι αυτοί που επέμεναν να παραμείνουν στο κανάλι δικαιώθηκαν. Κάθε χρόνο η εκπομπή γίνεται και καλύτερη.

Περάσατε ένα πολύ ωραίο μήνυμα μιλώντας δημόσια για την κατάθλιψη που αντιμετωπίσατε. Επιπλέον, πέρα από το βιβλίο σας, κάνετε και ένα βήμα παραπέρα διοργανώνοντας σεμινάρια τα οποία μπορεί να παρακολουθήσει δωρεάν το κοινό.

Θα γυρίσουμε όλη την Ελλάδα από το Βορρά έως το Νότο. Θα πάμε παντού. Θα κάνουμε συναντήσεις για την κατάθλιψη με κορυφαίους επιστήμονες και ψυχολόγους, ανοιχτές και εντελώς δωρεάν για το κοινό. Όλο αυτό θα χρηματοδοτηθεί από εμένα. Το 2025 ένας στους τέσσερις θα πεθαίνει από κατάθλιψη. Είναι η τρομερή μάστιγα του αιώνα στη Δύση. Αφορά τον τρόπο και τη φιλοσοφία της ζωής μας, τις αξίες μας. Εγώ θέλω να αφιερώσω τον εαυτό μου σ’ αυτό. Κάνω την καριέρα μου, ευελπιστώ ότι θα είμαι αρκετά χρόνια ακόμη στην τηλεόραση, αλλά αυτό που πραγματικά με γεμίζει είναι ο αγώνας για την κατάθλιψη, να σταθώ δίπλα στον άνθρωπο και να του πω ότι πρέπει να αλλάξουμε ζωή για να νιώσουμε καλύτερα. Δεν μας αξίζει να συνεχίσουμε να ζούμε έτσι. Γι’ αυτό και θεωρώ τόσο σημαντικές τις συναντήσεις που κάνουμε. Έρχονται εκατοντάδες άνθρωποι, γεμίζουν αμφιθέατρα και μιλάμε ελεύθερα. Χαστουκίζουμε το τέρας της κατάθλιψης.

Πού πιστεύετε εντέλει ότι οφειλόταν η κατάθλιψή σας;

Αυτά είναι θέματα του υποσυνείδητου. Έχουν την αφετηρία τους στην παιδική ηλικία αλλά και στον τρόπο ζωής. Νομίζω πως το ότι αφοσιώθηκα μόνο σε ένα πράγμα με οδήγησε στην κατάθλιψη. Εγώ ονειρευόμουν πάντοτε έναν κόσμο δίκαιο. Ήθελα να παλέψω γι’ αυτό. Μεγάλωσα στο Αιγάλεω. Έζησα στις φτωχογειτονιές της Αθήνας, είδα την ανισότητα, ήθελα να αλλάξω ό,τι υπάρχει. Όταν βρέθηκα να κάνω μόνο τηλεόραση και όχι αυτό που ουσιαστικά ήθελα, πιστεύω ότι το υποσυνείδητό μου με τιμώρησε.

Άλλαξε τη θεώρηση ζωής σας το έμφραγμα;

Σαφώς. Γι’ αυτό και αποφάσισα να δώσω ό,τι έχω και δεν έχω για να βοηθήσω τους ανθρώπους που είναι στα όρια της κατάθλιψης. Να τους πω τη δική μου εμπειρία. Ουσιαστικά δεν αρκεί μόνο να απευθυνθούν σε ψυχίατρο, αλλά πρέπει και να αλλάξουν ζωή, να είναι αλληλέγγυοι με το συνάνθρωπό τους, να μπει η αγάπη και ο σεβασμός στη ζωή τους. Να αλλάξουμε την κοινωνία μας. Μπαίνουμε σε ένα λούκι ματαιοδοξίας και χάνουμε το ζητούμενο που είναι η ζωή. Η κακία λειτουργεί σαν τοκογλύφος στην κατάθλιψη. Πρέπει να εμπιστευόμαστε τους άλλους, να κάνουμε πιο ανθρώπινη την κοινωνία μας. Ο άνθρωπος από τη φύση του είναι καλός. Αν το πράξουμε, θα υποχωρήσει και η κατάθλιψη, θα φύγουν τα τέρατα και θα ζήσουμε πιο καλά.

Έχετε θεραπευτεί σήμερα;

Είμαι πολύ καλύτερα και σ’ αυτό βέβαια με βοήθησαν οι ψυχίατροι και τα φάρμακα που πήρα. Μετά ήρθε το έμφραγμα και μια άλλη θεώρηση ζωής. Τώρα πια τα βλέπω όλα πολύ πιο φιλοσοφημένα.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο δίδαγμα που πήρατε μέχρι στιγμής από τη ζωή;

Να μην είμαι ματαιόδοξος και να πατώ στα πόδια μου. Ο μεγαλύτερος εχθρός του ανθρώπου είναι η ματαιοδοξία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.