Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Χρυσοχοΐδης: Να επισπεύσουμε την προεδρική εκλογή


Την άποψή του περί επίσπευσης της προεδρικής εκλογής αλλά και των...


 γενικών εκλογών επανέλαβε τη Δευτέρα, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδη.
Μιλώντας στο Βήμα FM και κληθείς να αναλύσει τις απόψεις του για την προεδρική εκλογή, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης σημείωσε:
«Έχω πει και έχω γράψει σε άρθρο μου ότι πρέπει να υπάρξει συμφωνία και να φέρουμε μπροστά, σωστά και συμφωνημένα, το θέμα του Προέδρου της Δημοκρατίας και εκλογές λίγους μήνες πριν από την καθορισμένη ημερομηνία του 2016. Αυτά νομίζω ότι πρέπει να κάνουν οι υπεύθυνες πολιτικές δυνάμεις του τόπου. Σκίζουμε μνημόνια ή πάμε στη μεταμνημονιακή εποχή με έναν τρόπο ασύντακτο ή από την άλλη πλευρά, λέει, κάνουμε face control σε όσους θέλουν να μπουν στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ και πρώτο κριτήριο είναι η μη ψήφιση του Προέδρου της Δημοκρατίας, ενώ οι θεσμοί και το Σύνταγμα επιβάλλουν να εκλεγεί τώρα Πρόεδρος και οι εκλογές να είναι ένα άλλο θέμα… είναι πραγματικά αξιοπερίεργο γιατί συμβαίνουν όλα αυτά».
Αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα των μεγάλων έργων, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών είπε πως «η Ιονία Οδός θα είναι έτοιμη στα χρονικά πλαίσια που έχουν συμφωνηθεί από το νόμο και τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί πέρυσι. Τα έργα εξελίσσονται κανονικά και έχουν συμβάλλει στο ρυθμό αύξηση του ΑΕΠ της χώρας. Στο τέλος του 2015 θα παραδοθεί, εκτός από τις δύο σήραγγες για τις οποίες πήραμε τελευταία την αδειοδότηση και έτσι θα είναι έτοιμες έξι μήνες αργότερα (από το τέλος του 2015). Και η Ολυμπία Οδός, ο δρόμος Πάτρα-Κόρινθος το ίδιο, όπως και ο δρόμος της Κορίνθου και της Τρίπολης προς Καλαμάτα και Σπάρτη θα ολοκληρωθεί σε λίγους μήνες, αλλά και το τμήμα των Τεμπών και της ΠΑΘΕ και μια σειρά άλλα τμήματα, όπως η παράκαμψη της Στυλίδας, το οποίο θα παραδοθεί σε λίγες μέρες. Γίνεται σημαντική δουλειά σε μια χώρα που ουσιαστικά ξεκίνησε από τις στάχτες πριν από ενάμιση χρόνο».
Για τα διόδια στους αυτοκινητόδρομους, παρατήρησε ότι «διόδια υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Εγνατία Οδό, περίπου 9 σταθμοί, αν θυμάμαι καλά. Θα τοποθετηθούν ανά 50 χιλιόμετρα, όπως προβλέπεται από το νόμο, από τα ελληνοτουρκικά σύνορα έως την Ηγουμενίτσα, αλλά με μια διαφορά – κι αυτό είναι μια καινοτομία στη χώρα μας: τα διόδια θα είναι αναλογικά, δηλαδή θα πληρώνεις όσα χιλιόμετρα πραγματικά κάνεις. Και το ίδιο θα γίνει έως το τέλος του 2016 σε όλα τα διόδια, σε όλη τη χώρα. Θα πληρώνεις όσα χιλιόμετρα κάνεις, ηλεκτρονικά. Θα τεθεί περίπου σε δύο χρόνια από σήμερα σε ισχύ και τότε θα μπουν και τα διόδια σε λειτουργία στην Εγνατία.
«Για το θέμα της Φθιώτιδας, έχω τοποθετηθεί επανειλημμένα: Δεν αφορά τους κατοίκους, αλλά τους διερχόμενους. Το ότι φωνάζουν κάποιοι δήμαρχοι, είναι γιατί δεν κάνουν καλά του δουλειά τους αυτοί. Και η Περιφέρεια και οι δήμοι υποφέρουν αυτή τη στιγμή από το γεγονός ότι πολλά φορτηγά παρανόμως – και το τονίζω αυτό – κυκλοφορούν στους παραδρόμους και μέσα στους οικισμούς. Αυτό απαγορεύεται. Αντί λοιπόν να επιβάλλουμε το νόμο, ζητούμε να καταργήσουμε τα διόδια. Και ερωτώ: πώς θα κατασκευαστούν οι δρόμοι; Διότι τα χρήματα δεν πηγαίνουν στην τσέπη κανενός, αλλά στην κατασκευή των δρόμων», συνέχισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.