Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Τζενιφερ Άνιστον: Είμαι πολύ υπερήφανη για την ελληνική καταγωγή μου


Η Τζένιφερ Άνιστον σε συνέντευξη της στο ΟΚ! που κυκλοφορεί μίλησε για την ελληνική καταγωγή της...



Ο πατέρας σου Τζον Άνιστον, είναι Έλληνας. Αισθάνεσαι κοντά στις ελληνικές ρίζες σου;

Μιλάω λίγα ελληνικά. Το όνομα μου στο διαβατήριο όμως γράφει Άνιστον. Έζησα στην Ελλάδα για έναν χρόνο όταν ήμουν 5 ετών. Ο μπαμπάς μου εκείνη την περίοδο, που η υποκριτική δεν του απέφερε χρήματα, φοιτούσε στην ιατρική σχολή. Μείναμε στην Αθήνα για έξι μήνες και μετά μετακομίσαμε στην Κρήτη. Η οικογένεια μου έχει εκεί μια καταπληκτική φάρμα. Είμαι ιδιαίτερα περήφανη γαι την ελληνική καταγωγή μου. Ο πατέρας μου μόλις έγινε 81 ετών και είναι ακόμα ενεργός. Τον αγαπώ τόσο πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.