Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Καθηγητής «έσβησε» μπροστά στους μαθητές του


Την τελευταία του πνοή μπροστά στα μάτια των μαθητών άφησε φιλόλογος του 1ου Γυμνασίου Αιγάλεω...


 Το Διοικητικό Συμβούλιο της Β ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής προχώρησε σε δελτίο τύπου για την απώλεια του εκπαιδευτικού για τον αδόκητο θάνατο του εκπαιδευτικού, Δημήτρη Αλεξανδρή, φιλόλογου στο 1ο Γυμνάσιο Αιγάλεω τα τελευταία 16 χρόνια.
Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου
Το ΔΣ της Β ́ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής με βαθιά οδύνη, ανακοινώνει τον αδόκητο θάνατο του συναδέλφου μας Δημήτρη Αλεξανδρή Φιλόλογου στο 1ο Γυμνάσιο Αιγάλεω τα τελευταία 16 χρόνια. Την Παρασκευή 5 Δεκέμβρη και σε ώρα μαθήματος ο Δημήτρης άφησε την τελευταία του πνοή μπροστά στα μάτια των μαθητών του.
Ο Δημήτρης Αλεξανδρής υπηρέτησε την εκπαίδευση με αφοσίωση και υπήρξε υπόδειγμα εργατικότητας, σεμνότητας, εντιμότητας και ήθους.
Η κηδεία του θα γίνει την Τρίτη 9 Δεκέμβρη στις 11 π.μ. στο Κοιμητήριο Αργυρούπολης.
Το ΔΣ της Β ́ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής εκφράζει τα συλλυπητήριά του στις οικογένεια του εκλιπόντος, τους συναδέλφους και τους μαθητές του στο 1ο Γυμνάσιο.
Καλό σου ταξίδι Δημήτρη στη γειτονιά των αγγέλων...

2 σχόλια:

  1. σαν πολλά κρούσματα δεν εμφανίζονται θάνατοι μπροστά σε μαθητές; Οσο για αυτόν που έκοψε τις φλέβες απολύθηκε διάβασα. Βάζουμε δηλαδή τους μαθητές να βασανίζουν στη κυριολεξία καθηγητές ώστε να προκληθούν και να έχουμε και λόγο βάσιμο να τους απολύσουμε ε? Πείρα μεγάλη και με γνωρίζετε οι πάντες στην εκπαίδευση. Άλλωστε αυτό κάνετε σε μένα με συνομωσία εκτεταμένη και καλά φυλαγμένη. Προσέξτε γιατί το κουτόχορτο δεν τον τρώνε όλοι. Ποιος μου λέει λοιπόν ότι και οι θάνατοι δεν ήταν κατασκευασμένο με τρόπους και μεθόδους που γνωρίζω μόνο εγώ που ζω και βιώνω και δεν ξέρω πόσοι άλλοι που δεν τολμάει κανένας να τους πει γιατί ποντάρετε και στο να τους βγάλετε τρελούς όποιος μιλήσει για τις μεθόδους. Εμένα εκτός των βασάνων που υφίσταμαι επί σειρά ετών, ήδη την υγεία μου την καταστρέψατε με μεθόδους που γνωρίζετε και γνωρίζω μέσα στο χώρο τον προσωπικό αλλά και στον επαγγελματικό(σχολική κοινότητα) -συνομωσία καθηγητών με προπαγάνδα και άλλους ψυχολογικούς μηχανισμούς σε μαθητές για να ακολουθούν τα αρρωστημένα σχέδια των μορφωμένων και καλλιεργημένων υποτίθεται λειτουργών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το κείμενο που μου αφαιρούν τα site ΄δεν το εγκρίνουν.
    Είμαι καθηγήτρια. θέλω να ξέρετε ότι π.χ, αυτό που διάβασα ότι φοιτητής είπε ότι τον ρώτησε αν χανόμουν θα εμφανιζόσουν, κλπ είναι όλα κατασκευασμένα ώστε να μην πάει ο νους του ανθρώπου ότι δεν πρόκειται για αυτοκτονία. Δεν είναι αυτοκτονία. Έχουν μάθει όχι μόνο στη σχολή αυτή αλλά και σε γενικότερο επίπεδο όπου συμβαίνουν τα φαινόμενα βιασμού της προσωπικότητας στοχοποιημένων ανθρώπων να κάνουν μέχρι κ σεμινάρια τι θα πουν για να γίνουν πιστευτοί. είμαι θύμα πολύ σοβαρότερο από τον Βαγγέλη. Συνεχίζω:...

    Mε τους διευθυντές είναι η διαπλοκή, οι οποίοι όπως στην περίπτωση μου, στο σχολείο οι διευθυντές είναι αυτοί που ασκούν βία απέναντί μου κ βάζουν τα παιδιά να με βασανίζουν καθώς και οι ίδιοι κατ εντολή πολιτικών. Εύχομαι ο κόσμος να το πιστέψει αυτό που γράφω, γιατί είναι πολύ σάπιος ο μηχανισμός κ τα σχέδια που φτιάχνουν και τι να πουν για να γλιτώσουν. Ποτέ κανένας διευθυντής δεν θα ομολογήσει αλλά ούτε κ παιδιά, γιατί όλοι είναι στο κόλπο, όπως συμβαίνει σας λέω με την περίπτωσή μου. Να ληφθεί πάρα πολύ σοβαρά υπόψη ό,τι γράφω.

    Yπάρχει ομερτά, όρκος κ το φωνάζουν να το ακούω κ το λένε κανονικά εκεί που μαζί καθηγητές και μαθητές συνεργάζονται σε αυτό το θέμα προκειμένου να ακούω και να μην βρίσκομαι σε καλή κατάσταση εγώ. Όλοι θα πεθάνουν. Δεν θα ζήσει συνεχώς μου λένε καθώς περνάω ή κάθομαι δίπλα τους κ συζητάνε. Άμα τους πεις κάτι, έχουν αποφασίσει να λένε ότι είμαι τρελή. Πουτ....με φωνάζουν, θα τη σκοτώσουμε κοκ. Ένας χαμός από παιδιά μέσα κ έξω από τη τάξη με καθηγητές να με προσβάλλουν ως σκουπίδι μπροστά σε μαθητές, και δεν περιγράφονται ότι κ να περιγράψω. Εν τω μεταξύ έχω πολλά αρχεία σύμφωνα με τα οποία, με ενημερώνουν, θέλουν δηλαδή να ακούω κ φωνάζουν ονόματα ανθρώπων που πολλά δεν γνωρίζω να αναφέρονται ότι θα πεθάνουν πριν ήδη συμβεί το κακό σε αυτά τα άτομα και με το καιρό έχει πραγματοποιηθεί αυτό που ήδη είχαν φωνάξει να ακούσω. Το ίδιο συμβαίνει και με τον Βαγγέλη. Το ίδιο για τον Γρηγορόπουλο. το ίδιο και μία γνωστή μου στο χωριό που δεν ανεχόταν αυτά που τραβάω στο σχολείο. Δηλαδή είναι ενημερωμένοι για τον καθένα που πρόκειται να πεθάνει. Σας ορκίζομαι ότι είναι αλήθεια ό,τι γράφω. Τα γράφω παντού, σε site αλλά δεν τα βγάζουν αφού κ δημοσιογράφου γνωρίζουν το θέμα, κ δεν δίνει κανένας σημασία. Είχα απευθυνθεί κ εγγράφως κ επωνύμως στη βουλή αλλά και σε βουλευτές. Αντίθετα τα μαρτύρια συνεχίζονταν κανονικά εδώ και 10 χρόνια. Να σημειώσω όχι μόνο στο σχολείο, αλλά κ στο σπίτι μου με ενέργειες βλάβης υγείας κ όχι μόνον ψυχολογικής βίας, όπου λεπτομέρειες δεν είναι δυνατόν να αναφερθούν. Απλώς συνεργάζονται πολιτικοί, φορείς, εκπαίδευση, γείτονες για κάθε μορφή βίας και μπορώ να πω ότι υπάρχει κ χρηματοδότηση γι αυτό το σκοπό, αφού οι ίδιοι άλλωστε που συμμετέχουν το λένε καθαρά κ το έχω καταγράψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.