Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Γαβαλάς: Είμαι ανεπτυγμένος γενετικώς [video]


Σε σχέση βρίσκεται ο Λάκης Γαβαλάς και μάλιστα έχει 35 χρόνια διαφορά με τον άνθρωπό του...


«Είμαι σε μία σχέση με 35 χρόνια διαφορά ηλικίας. Γιατί η Jennifer Lopez να έχει μικρότερη-ηλικιακά- σχέση, αλλά και η Κοκκίνου κι όχι εγώ;» είπε ο Λάκης.
Μάλιστα σχολίασε ότι τον φλερτάρουν οι γυναίκες. «Τώρα τελευταία με φλερτάρουν τρελά οι γυναίκες, μου λένε ότι τους αρέσω πολύ, ότι είμαι χαριτωμένος, ότι είμαι πολύ άντρας και ότι είμαι ανεπτυγμένος γενετικώς…» τόνισε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.