Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Καλημέραααα!!!!!!!Ανεκδοτάκιιιιιιι!!!!!

Μια πανέμορφη κοπέλα πάει στον γυναικολόγο για το ετήσιο check up της. Ο γιατρός της ζητάει να βγάλει τα ρούχα της και να ξαπλώσει προκειμένου να την εξετάσει.
- Γιατρέ, λέει η κοπέλα ντροπαλά, δεν μπορώ να βγάλω τα ρούχα μου μπροστά σας…


- Καλά, λέει ο γιατρός, θα σβήσω τα φώτα. Βγάλτα εσύ και πες μου όταν είσαι έτοιμη.
Σε μερικά λεπτά ακούγεται η φωνή της κοπέλας στο σκοτάδι.
- Γιατρέ, είμαι έτοιμη. Τι να τα κάνω τα ρούχα μου;
- Τα ρούχα σου; λέει ο γιατρός, βάλτα εδώ πάνω από τα δικά μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.