Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Ο τραγικός τρόπος που έχασε την ζωή του ο σύζυγος της Νένας Μεντή!




Ο θάνατος του άντρα της υπήρξε βαρύ συναισθηματικό φορτίο για την δημοφιλή ηθοποιό...


Είναι ένα θέμα που την πονάει και σπάνια συζητάει για αυτό. Η Νένα Μεντή σε συνέντευξη της στην εφημερίδα Real αποκάλυψε το πόσο παράξενα έχασε τον πρώην σύζυγο της.

«Ήταν πολύ καλός ηθοποιός. Κώστας Στυλιάρης λεγόταν.

Είχαν βγει με έναν φίλο του και έπαψε να χτυπά η καρδιά του. Ήρθαν στο σπίτι μου στις επτά το πρωί και μου χτύπησαν το κουδούνι τρεις φίλοι μας. Ο Μίμης Χρυσομάλλης, ο Γιώργος Μοσχίδης και ένας γιατρός. Δεν κατάλαβα. Δεν ρώτησα. Τους έψησα καφέ. Δεν είχαν δύναμη να μου το πουν. Ήμασταν παντρεμένοι εννιά χρόνια κι ήμουν είκοσι εννιά χρονών. Είχα χάσει δύο χρόνια πριν τον μπαμπά μου που λάτρευα, που ήταν ο μεγάλος μου έρωτας, και δύο χρόνια μετά έζησα τη νέα αυτή απώλεια», είπε η επιτυχημένη ηθοποιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.