Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Διαμαντίδης δήλωσε ότι εγκαταλείπει στο τέλος της σεζόν!!!


Εκείνο που δεν ήθελαν να ακούσουν, όχι μόνο οι οπαδοί του Παναθηναϊκού αλλά και οι φίλοι του μπάσκετ, δήλωσε...


 ο Δημήτρης Διαμαντίδης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Πράσινη».
Ο εμβληματικός αρχηγός του «τριφυλλιού» αποκάλυψε ότι στο τέλος της φετινής περιόδου θα ολοκληρώσει τη σπουδαία καριέρα του, όταν πια θα είναι 36 ετών.
«Δεν το σκέφτομαι περισσότερο, είναι ειλημμένη απόφαση. Θέλω να παίξω έναν ακόμη χρόνο. Θέλω να τελειώσει την καριέρα μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο» δήλωσε με σαφήνεια, απαντώντας σε σχετική ερώτηση.
«Ο στόχος μου είναι να είμαι υγιής πάνω από όλα και μετά άμα μπορέσω να βοηθήσω και εγώ από τη μεριά μου την ομάδα. Σίγουρα αν καταφέρουμε να κατακτήσουμε κάποιο τίτλο ή τίτλους αυτό θα είναι το καλύτερο τέλος για μένα» πρόσθεσε ο σπουδαίος αθλητής.
Όσο για το αν έχει συνειδητοποιήσει τι σημαίνει η απόφασή του; «Μέσα μου δεν το έχω καταλάβει ακόμα το “σταματάω” γιατί δεν το έχω ζήσει. Σίγουρα ξέρω πως θα μου λείψει το μπάσκετ γιατί είναι αυτό που κάνω τόσα χρόνια, ο τρόπος της ζωής μου, αυτό που αγαπάω, η ζωή μου κυλά γύρω από αυτό».
Και ο Διαμαντίδης συνέχισε: «Αν εξαιρέσεις τα τελευταία δυόμιση - τρία χρόνια που είμαι παντρεμένος και έχω κάνει τη δική μου οικογένεια. Τα παιδιά μου και η οικογένειά μου παίζουν τον μεγαλύτερο ρόλο. Σίγουρα θα μου λείψει όμως το μπάσκετ. Πολύ. Το πώς θα είναι και όλα τα σχετικά θα το δούμε όταν έρθει εκείνη η ώρα».
Για την επόμενη ημέρα της αποχώρησής του παραδέχθηκε ότι «για να πω την αλήθεια δεν το έχω σκεφτεί ακόμη. Είναι ένα θέμα που το συζητάω με την οικογένειά μου, πως θα είναι και όλα τα σχετικά. Ακόμη όμως δεν έχω σταματήσει, έχω έναν χρόνο ακόμη. Όταν έρθει εκείνη η ώρα θα δούμε».
Στις πρώτες σκέψεις του, ο Διαμαντίδης δεν μελετά το ενδεχόμενο να παραμείνει στο χώρο. «Δεν είναι η σκέψη μου να παραμείνω στο μπάσκετ. Να είμαι σε κάποια θέση. Τώρα επειδή παλιά έχω πει μεγάλα λόγια και στο τέλος έγιναν άλλα, ας περιμένουμε. Η πρώτη μου σκέψη όμως είναι να μην μείνω στο μπάσκετ σε κάποιο συγκεκριμένο ρόλο ή πόστο» είπε.
Ο Έλληνας γκαρντ παραδέχθηκε ότι «μετά τη δημιουργία της οικογένειάς μου αρχίζω να κουράζομαι λίγο με τα ταξίδια και όλα αυτά που έχει η ζωή του αθλητή. Μου λείπει η οικογένεια και τα παιδιά μου. Είμαι μακριά και κάπου εκεί αρχίζεις να κουράζεσαι ψυχολογικά. Το σωματικό κομμάτι είναι απολύτως φυσιολογικό. Άλλωστε, αυτή είναι η δουλειά σου. Πρέπει να κουραστείς για να είσαι έτοιμος να παίξεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.