Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Καλημέραααα!!!!Ανεκδοτάκιιιιι!!!!

Δύο φίλοι από το στρατό συναντιούνται μετά από χρόνια. Μέσα στη συζήτησή τους αρχίζουν να λένε και για τις δουλειές τους. ...

- Τι κάνεις τώρα, με τι ασχολείσαι;

- Τίποτα το ιδιαίτερο. Κρίση βλέπεις Εσύ;

- Εγώ έχω ανοίξει έναν οίκο ανοχής!

- Άντε ρε μπράβο! Πώς πάει;

- Πάει πολύ καλά. Σκίζει κυρίως επειδή είμαι ανταγωνιστικός και έχω χαμηλές τιμές. Για παράδειγμα το στοματικό στοιχίζει 10 ευρώ.

- Τι λες ρε φίλε; Μόνο 10 ευρώ! Είσαι όντως φτηνός. Καλή φάση… Άλλες παροχές;

- Από πίσω 10 ευρώ!

- Και από πίσω 10 ευρώ; Μπράβο, μπράβο…

- Έχουμε όμως και ένα εξαιρετικό πακέτο προσφοράς που συμφέρει: στοματικό και από πίσω μόλις 15 ευρώ!

- Σούπερ προσφορά! Το κανονικό, δηλαδή, πόσο το έχεις;

- Κοίτα, κανονικό δεν έχω ακόμα. Είναι βλέπεις αρχή και… το τρέχω μόνος μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.