Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Η Ελληνίδα που τρελένεται να κάνει στοματικό σεξ! [ΦΩΤΟ]

Δεν το λέμε εμείς, αλλά η ίδια! Ελληνίδα μοντέλο αποκάλυψε πως το δυνατό της σημείο είναι το καλό στοματικό. Υπάρχει κανείς να την αμφισβητήσει;...


Τρέλανε κόσμο με τα λεγόμενα της η Αφροδίτη Καπατσέλη. Το μοντέλο που έχει εργαστεί παλαιότερα στην τηλεόραση δεν ντράπηκε να πει: «Δεν θέλω να πω κάτι που θα ακουστεί πρόστυχο. Συνήθως στους άντρες αρέσει να τους κάνω στοματικό. Εκεί είμαι καλή γιατί μου αρέσει πολύ κι εμένα! Δεν ξέρω γιατί, μου αρέσει να βλέπω τον άλλο ή να τον ακούω εκείνη την ώρα. Στο σεξ δεν έχω πρόβλημα, με το σύντροφό μου κάνω τα πάντα, εκτός από παρτούζες»!


Media Gallery































πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.