
Εκατό Αμυγδαλέζες δημιούργησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα με τον βουλευτή της Ν.Δ., Βασίλης Κικίλιας...
«Αν η κυβέρνηση Σαμαρά είχε την Αμυγδαλέζα, που ήταν, αν θέλετε, το πρώτο κέντρο περιοριστικής πολιτικής και επαναπροώθησης έχει κάνει 100 σε όλη τη χώρα», τόνισε ο ίδιος.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο «Βήμα fm» διερωτήθηκε «υπάρχει πιθανότητα να πάνε αυτούς τους ανθρώπους σε ένα ξερονήσι; Και στην Ειδομένη βρίθει υποδομών και ευρωπαϊκής κουλτούρας;
Στην Ειδομένη, η κυβέρνηση έχει παραβεί όλους τους κανόνες και όλους του νόμους της ευρωπαϊκής και ελληνικής νομοθεσίας. Αποτελεί ντροπή, είναι όνειδος».
Μιλώντας για το αίτημα της Νέας Δημοκρατίας για εκλογές σημείωσε: «Ζητάμε εκλογές, γιατί είναι εμφανές ότι δεν μπορούν να κυβερνήσουν, είναι εμφανές ότι δεν αντέχουν την πίεση και το βάρος αυτής της κατάστασης, έχουν υποπέσει σε σειρά λαθών, εγκληματικά κάποια από αυτά. Κι εμείς ζητάμε εξεταστική για τον τρόπο με τον οποίο έκλεισαν οι τράπεζες και τον τρόπο με τον οποίο οδηγηθήκαμε στο τρίτο μνημόνιο, επειδή δεν μπορούν να διοικήσουν και επειδή δεν μπορούν να κυβερνήσουν, πάνε σε τέτοια επικοινωνιακά τρικ».



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.