
Τη συγκρότηση επιτροπής για το διάλογο μεταξύ ΠΑΣΟΚ και Ποταμιού ανακοίνωσε την Πέμπτη ο Σταύρος Θεοδωράκης μετά τη συνάντηση που είχε με την επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φώφη Γεννηματά στη Βουλή...
Ξεκαθάρισε πάντως, πως Το Ποτάμι δεν επιθυμεί συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας πως «ο ΣΥΡΙΖΑ αυτή τη στιγμή δεν εξυπηρετεί τις προοδευτικές δυνάμεις».
Σύμφωνα με πληροφορίες, έως 25 μέλη θα απαρτίζουν την επιτροπή.
«Ήταν ενδιαφέρουσα συζήτηση (…) αλλά το θέμα δεν είναι να ενωθούν οι μηχανισμοί των δύο κομμάτων» διευκρίνισε ο Σταύρος Θεοδωράκης.
Από την πλευρά της, η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φώφη Γεννηματά έκανε λόγο για «πρώτο βήμα».
«Από τη μεριά μας θα συνεχίσουμε τις προσπάθειες για να διαμορφωθεί ένα προοδευτικό, μεταρρυθμιστικό ρεύμα, που θα σταθεί απέναντι στην προσπάθεια της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ να διαμορφώσουν ένα νέο διχαστικό δίπολο» επισήμανε η κ. Γεννηματά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.