
Πρόκειται για το πλοίο γενικής υποστήριξης Hasan Pasa που προσκλήθηκε από Γενικό Επιτελείο Ναυτικού για άσκηση ναρκοπολέμου...
Από τον Ισθμό της Κορίνθου πέρασε το πρωί της Πέμπτης το σκάφος του τουρκικού πολεμικού ναυτικού Hasan Pasa.
Πρόκειται για πλοίο γενικής υποστήριξης που μαζί με το ναρκοθηρευτικό Edremit συμμετέχουν σε άσκηση ναρκοπολέμου του ελληνικού Γενικού Επιτελείου Ναυτικού.
Τα δύο τουρκικά σκάφη μαζί με το ισπανικό Tambre ανήκουν στον στολίσκο του ΝΑΤΟ SNMCMG2 (δύναμη ναρκοπολέμου).
Η άσκηση στην οποία θα συμμετέχουν τα τουρκικά πολεμικά σκάφη ξεκινά τη Δευτέρα και θα διαρκέσει μέχρι την άλλη Παρασκευή στις προσβάσεις του Πατραϊκού κόλπου και το Ιόνιο. Μέχρι την έναρξη της άσκησης τα πλοία του ΝΑΤΟϊκού στολίσκου θα παραμείνουν στο λιμάνι της Πάτρας.
Στο Hasan Pasa επιβαίνει ο Τούρκος διοικητής της δύναμης SNMCMG2 ενώ τη διοίκηση της άσκησης θα έχει Έλληνας ανώτατος αξιωματικός.
Στην άσκηση ναρκοπολέμου θα συμμετέχουν επίσης τα ναρκοθηρευτικά Ευνίκη και Καλλιστώ, η κανονιοφόρος Πολεμιστής και η φρεγάτα Ελλη ενώ έχουν κληθεί και θα λάβουν μέρος ακόμη τρία ναρκοθηρετικά: ένα ιταλικό, ένα ρουμάνικο κι ακόμη ένα ισπανικό.
Σημειώνεται ότι παρόμοια άσκηση είχε πραγματοποιηθεί στις αρχές Δεκεμβρίου όταν και τότε τουρκικό σκάφος είχε χρειαστεί να περάσει από τον Ισθμό της Κορίνθου.
Δείτε φωτογραφίες από τη διέλευση του τουρκικού πολεμικού πλοίου







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.