
Δείτε τους υπουργούς να παραδίδουν τα κινητά τους, αλλά και φωτογραφίες από παλιότερες συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου, τότε που τα τηλέφωνα επιτρέπονταν: Τι άλλαξε;...
Το «σύνδρομο Βαρουφάκη» φαίνεται πως στοιχειώνει την κυβέρνηση Τσίπρα.
Σήμερα ζητήθηκε από τους υπουργούς να παραδώσουν τα κινητά τους τηλέφωνα πριν εισέλθουν στην αίθουσα της Βουλής όπου θα γινόταν η συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου για το προσφυγικό. Μάλιστα το τελευταίο διάστημα τους έχει ξαναζητηθεί κάτι τέτοιο.
Δείτε φωτογραφίες από την παράδοση των κινητών:



Αυτό που προκαλεί απορία είναι γιατί να ζητηθεί η παράδοση των κινητών τηλεφώνων, αφού τα υπουργικά συμβούλια ούτως ή άλλως πάντα μαγνητοφωνούνται. Μήπως τίθεται θέμα εμπιστοσύνης μεταξύ των υπουργών; Μήπως η παραδοχή Βαρουφάκη ότι ηχογραφούσε τα Eurogroup έχει πέσει βαριά πάνω στα μέλη της κυβέρνησης; Οπως και να έχει αξίζει να σημειωθεί ότι οι προηγούμενες κυβερνήσεις ουδέποτε ακολοθούσαν τέτοιες τακτικές, ενώ όπως χαρακτηριστικά μπορούμε να δούμε και σε φωτογραφίες, ούτε η κυβέρνηση Τσίπρα όταν ξεκινούσε τα υπουργικά συμβούλια ζητούσε από τους υπουργούς παράδοση κινητών στην είσοδο.
Φωτογραφία από παλιότερη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου της κυβέρνησης Τσίπρα - Τα κινητά διακρίνονται στο τραπέζι




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.