Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Τον μισό μισθό θα καταβάλει στους εργαζομένους του για τον Μάρτιο το Mega


Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις των εργαζομένων στο MEGA Channel, καθώς...


 για πρώτη φορά από την ίδρυσή του, ο τηλεοπτικός σταθμός δεν θα καταβάλει ολόκληρο τον μισθό για τον μήνα Μάρτιο.
Όπως ενημερώθηκαν οι εργαζόμενοι, σύμφωνα με το iefimerida.gr, η εξόφληση του μισθού θα πραγματοποιηθεί έως τις 11 Μαρτίου, ωστόσο είναι εμφανές πλέον το κλίμα αβεβαιότητας.
Nωρίτερα, ο επιχειρηματίας και πρόεδρος του ομίλου 24MEDIA, Δημήτρης Μάρης, επιβεβαίωνε με ανακοίνωσή του πως θα μετάσχει στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου του MEGA, στο πλευρό του Θεοχάρη Φιλιππόπουλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.