Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Λαμία: Δεν ξέρουν τίποτα για τον άταφο Ινδό στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία


Σάλο έχει προκαλέσει η αποκάλυψη ότι παραμένει άταφος για σχεδόν ένα μήνα, ένας Ινδός που κάηκε σε φωτιά, στις 3 Μαΐου.
Η είδηση προκαλεί αίσθηση από χθες που δημοσιοποιήθηκε, με τους πολίτες να μιλούν για απίθανη ελληνική γραφειοκρατία. Διαβάστε εδώ το γιατί έχει παραμείνει άταφος ο νεκρός τόσες ημέρες...



Σήμερα λοιπόν, όπως δημοσιεύσει το LamiaStar, η προϊσταμένη της ιατροδικαστικής υπηρεσίας Λαμίας, Αποστολία Ακριβούση, δηλώνει... άγνοια (!) για τον απανθρακωμένο άνδρα που βρίσκεται στο νοσοκομείο της Λαμίας, σε αναμονή από τις αρχές Μαΐου για νεκροψία νεκροτομή.

Ό άτυχος άνδρας είχε καεί μέσα στο σπίτι του στην περιοχή της Αμφίκλειας και είχε μεταφερθεί στην Ιατροδικαστκή Υπηρεσία του Πειραιά αφού η υπηρεσία της Λαμίας δεν λειτουργούσε λόγω αδειών. Η Ιατροδικαστική Υπηρεσία του Πειραιά όμως έστειλε πίσω στη Λαμία τη σορό χωρίς να γίνει η εξέταση.

Σήμερα η κυρία Ακριβούση, μέσα από το STAR Κεντρικής Ελλάδας, τονίζει πως η ίδια ποτέ δεν ενημερώθηκε για το περιστατικό.


Άγνοια για τον απανθρακωμένο Ινδό δηλώνει η... από LAMIASTARGR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.