Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Στάσεις εργασίας εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο


Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας από την ερχόμενη εβδομάδα έχουν εξαγγείλει οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην ιδιωτικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, αλλά και την ένταξη του ΟΣΕ στο υπερΤαμείο Αποκρατικοποιήσεων...



Oπως ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), οι στάσεις εργασίας θα πραγματοποιηθούν στις 14,15,16 και 21 Ιουνίου κατά τις ώρες 05.00 – 08.00 π.μ., 13.00 – 16.00 μ.μ. και 21.00 – 00.00, ενώ εικοσιτετράωρη απεργία θα πραγματοποιηθεί στις 22 Ιουνίου, ημέρα κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.

Λόγω των στάσεων εργασίας αλλά και της απεργίας θα υπάρξουν ματαιώσεις και τροποποιήσεις δρομολογίων στις αμαξοστοιχίες του βασικού άξονα και των προαστιακών γραμμών Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Πάτρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.