Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Νοσοκόμα σε αμόκ αναστάτωσε μια ολόκληρη κλινική!


Αναστάτωση προκλήθηκε τα ξημερώματα σε νοσηλευτικό ίδρυμα της Πάτρας, όταν μία νοσοκόμα...


 η οποία παρ’ όλο που δεν είχε βάρδια, έφθασε γύρω στις 3 το πρωί, στο κτίριο και προκάλεσε πανικό σε εργαζόμενους, ασθενείς και συνοδούς.
Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι η γυναίκα σε κατάσταση αμόκ άρχισε να φωνάζει, έμπαινε στα δωμάτια, άρπαζε παιδιά και τα μετέφερε και άλλους χώρους, με τους γονείς – συνοδούς να την κυνηγούν και να της φωνάζουν.
Μετά από την παρέμβαση των υπευθύνων του νοσοκομείου, αλλά και των συνοδών ασθενών, η γυναίκα ακινητοποιήθηκε και απομακρύνθηκε από το σημείο.
Σήμερα το πρωί διετάχθη ψυχιατρική εκτίμηση, προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσο η γυναίκα αυτή είναι σε θέση να κάνει κανονικά βάρδιες και να έρχεται σε επαφή με ασθενείς μικρότερης ή και μεγαλύτερης ηλικίας, κάτι που έκανε δηλαδή μέχρι και προσφάτως.
Οι γονείς και οι ασθενείς πάντως ζητούν μέσω του tempo24.gr, την παρέμβαση του Εισαγγελέα για αυτό το σοβαρό ζήτημα που έχει προκύψει καθώς η συγκεκριμένη νοσηλεύτρια έχει να κάνει κυρίως με παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.