Δόθηκε στη δημοσιότητα το ψηφοδέλτιο, πάνω στο οποίο οι κάτοικοι της Μεγάλης Βρετανίας θα κληθούν να τοποθετηθούν σχετικά με την παραμονή ή την αποχώρηση της χώρας τους από την Ευρωπαϊκή Ένωση...
Το ψηφοδέλτιο και η ερώτηση που περιλαμβάνει είναι σαφέστατες και οι επιλογές το ίδιο.
Η μετάφρασή του έχει ως εξής:
"Δημοψήφισμα περί της συμμετοχής του Ηνωμένου Βασιλείου στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Ψηφίστε μόνο μια φορά βάζοντας σταυρό στο κουτί δίπλα από την επιλογή σας
Πρέπει το Ηνωμένο Βασίλειο να παραμείνει μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή να αποχωρήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση;
Να παραμείνει μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Να αποχωρήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση"



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.