
Μια από τις δασκάλες περιφερειακού σχολείου στην Πάτρα, πέταξε... καρέκλα στη διευθύντρια η οποία διακομίστηκε...
στο νοσοκομείο, όπου παρέμεινε μέχρι αργά το βράδυ για τις πρώτες βοήθειες.
Όπως αναφέρει το tempo24.gr, το περιστατικό σημειώθηκε χθες ενώ το σχολείο βρισκόταν σε λειτουργία και αποδίδεται σε υπηρεσιακό λόγο. Τα όσα διαδραματίστηκαν όμως, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, άφησαν άφωνους μαθητές, καθώς ορισμένοι έτυχε να βρίσκονται εκτός τάξης εκείνη την ώρα.
Το επεισόδιο έληξε μεν με την παρέμβαση άλλων εκπαιδευτικών, αλλά η περιπέτεια συνεχίστηκε δεδομένου ότι στο σχολείο κλήθηκε η Αστυνομία. Η διευθύντρια μεταφέρθηκε στο εφημερεύον νοσοκομείο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.