
Μήνυση σε βάρος των διοργανωτών του 5ου Thessaloniki Pride υπέβαλε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος...
Την οργή του ιερωμένου, ο οποίος κάνει λόγο για «οπαδούς της ανωμάλου σαρκικής συνάφειας» προκάλεσε η αφίσα για το διήμερο φεστιβάλ που θα διεξαχθεί το διήμερο 24-25 Ιουνίου και στην οποία οι διοργανωτές χρησιμοποίησαν την εικόνα του Εσταυρωμένου.
Στο κείμενο που ανήρτησε στο προσωπικό του ιστολόγιο ο κ. Αμβρόσιος για «εξ επόψεως χριστιανικής ηθικής ανώμαλους τύπους» και τη «συνέχεια και προέκταση των ανθρώπων, που κάποτε εζούσαν στα Σόδομα και τα Γόμορρα».
Για να εξηγήσει το σκεπτικό του ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων γράφει ότι «Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος! Δηλ. μπορεί να διαμορφώνη τον χαρακτήρα του όπως αυτός θέλει καί να διάγη το βίο του μέ όσα «βίτσια», παρεκτροπές και ανωμαλίες θέλει, πλήν όμως υπό ένα και αποκλειστικό όρο: Να μη προκαλή το Δημόσιο αίσθημα! Όταν όμως κάποιος προβάλλει, μάλιστα δέ καί με υπερηφάνεια, το πάθος του ή το «βίτσιο» του, τότε αυτός είναι κατακριτέος!».
«Συμπερασματικά, λοιπόν, οι άνθρωποι, που διοργανώνουν το «ΦΕΣΤΙΒΑΑΛ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ» της 24-25/6/2016 είναι α-π-α-ρ-ά-δ-ε-κ-τ-ο-ι! Γι' αυτό κι εμείς σήμερα 07 Ιουνίου καταθέσαμε Μήνυση κατά παντός υπευθύνου για την δημιουργία και χρήση της παραπάνω αφίσας. Ελπίζουμε, ότι η Δικαιοσύνη θα αρθή στο ύψος των περιστάσεων» καταλήγει ο κ. Αμβρόσιος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.