
Μετά το σάλο που προκλήθηκε από τις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Π.Πολάκη περί δικαστών που είναι ακόμη στο παραδικαστικό κύκλωμα, ο κ.Πολάκης δίνει τη δική του απάντηση, σε μία προσπάθεια να τα μαζέψει για να μην μπλέξει...
«Τιμώ κάθε δικαστικό και οποιονδήποτε άλλο δημόσιο λειτουργό, ο οποίος με έντιμο τρόπο, σε δύσκολες συνθήκες, κάνει ευσυνείδητα τη δουλειά του.
Τούτη η κυβέρνηση έχει δηλώσει ότι η δικαιοσύνη έχει αναπνεύσει και δρομολογεί τη διερεύνηση και την απόδοση ευθυνών σε υποθέσεις, οι οποίες διαρκώς έρχονται στη δημοσιότητα.
Οι δηλώσεις μου αναφέρονταν σε καταστάσεις που ανακαλύπτω καθημερινά, στο χώρο της Υγείας και οι οποίες παρά το ότι είχαν γίνει καταγγελίες ή δεν ερευνήθηκαν ή καθυστερούν για χρόνια ή χάθηκαν στο δρόμο.
Άλλωστε υπάρχουν δημοσιευμένα αποτελέσματα ερευνών και πορίσματα για τη λειτουργία παραδικαστικών κυκλωμάτων στο χώρο της Δικαιοσύνης.
Επίσης είναι γνωστό ότι, από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μας, έχουμε αποστείλει ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, στους εισαγγελείς διαφθοράς, αρκετά πορίσματα ερευνών του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ), προς περαιτέρω διερεύνηση και απόδοση ευθυνών.
Δηλώνω ότι είμαι στη διάθεση της δικαιοσύνης για ότι χρειαστεί.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.