
Οι υπεύθυνοι του ενημερωτικού τομέα του Mega αποφάσισαν να αλλάξουν την ώρα μετάδοσης του μεσημεριανού δελτίου, μετά από 27 ολόκληρα χρόνια, προκειμένου να ξεπεράσουν το «μαύρο» από τις στάσεις εργασίας των τεχνικών...
Έτσι το δελτίο θα μεταδίδεται μια ώρα νωρίτερα και πιο συγκεκριμένα στις 13:00. Η απόφαση ελήφθη μετά την ανακοίνωση των τεχνικών ότι θα κάνουν στο εξής δυο στάσεις εργασίας: 6-10 το πρωί η μία και 16:00 με 18:00 η άλλη.
Η αλλαγή αυτή έχει στόχο να διατηρήσουν οι εργαζόμενοι ζωντανό το κανάλι και, ταυτόχρονα, να έχουν οι ίδιοι ένα βήμα για να μπορούν να ενημερώσουν το κοινό για τα προβλήματα τους.
Όσο για τη βιτρίνα του καναλιού, το κεντρικό δελτίο των 20:00, δεν πρόκειται να ξαναβγεί αν δεν πληρωθούν οι εργαζόμενοι και αν δεν υπάρξει επίσημη ενημέρωση για το τι πρόκειται να γίνει με τον σταθμό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.