Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

Δωρεά 2,7 εκατ. ευρώ στην ΕΛ.ΑΣ από το ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος»


Δύο δωρεές της τάξης των 2,7 εκατομμυρίων ευρώ θα πραγματοποιήσει το διοικητικό συμβούλιο του κοινωφελούς ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος», για την κάλυψη...




αναγκών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Η πρώτη δωρεά, ύψους 1,7 εκατομμυρίων ευρώ, αφορά στην αναμόρφωση και βελτίωση των εγκαταστάσεων του σκοπευτηρίου της Ελληνικής Αστυνομίας, στο Μαρκόπουλο Αττικής, όπου είναι και η έδρα της Διεύθυνσης Ειδικών Αστυνομικών Δυνάμεων, ενώ η δεύτερη, ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ, προορίζεται για την προμήθεια υλικοτεχνικού εξοπλισμού για τις Υπηρεσίες του Σώματος. Η όλη διαδικασία υλοποιείται με τη συνεργασία του Κέντρου Μελετών Ασφάλειας.

Μετά την συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο του ιδρύματος, Ανδρέα Δρακόπουλο, ο αρχηγός του σώματος, Αντιστράτηγος Κωσταντίνος Τσουβάλας δήλωσε:

Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι ιδιαίτερα σημαντικές γιατί, πέραν της αναγνώρισης του έργου και του κοινωνικού ρόλου της Ελληνικής Αστυνομίας, μας δίνουν τη δυνατότητα, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία, να διατηρήσουμε σε υψηλά επίπεδα το περιβάλλον ασφάλειας στη χώρα μας, προς όφελος της κοινωνίας και των πολιτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.