Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Η ΦΑΓΕ ανοίγει νέο εργοστάσιο γιαουρτιού στο Λουξεμβούργο


Σε επένδυση ύψους 100 εκατ. ευρώ στο Λουξεμβούργο προχωρά η ΦΑΓΕ International για τη δημιουργία εργοστασίου παραγωγής γιαουρτιού...


Η επένδυση ανακοινώθηκε χθες, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, παρουσία του υπουργού Οικονομίας του Λουξεμβούργου Στέφεν Σνάιντερ και της διοίκησης του Ομίλου.
Η κατασκευή του εργοστασίου αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα στη βιομηχανική ζώνη της Bettembourg. Στόχος είναι το εργοστάσιο να ξεκινήσει τη λειτουργία του στο τέλος του 2018 και να έχει ετήσια παραγωγή 40.000 τόνους γιαουρτιού.
Υπενθυμίζεται ότι η ΦΑΓΕ έχει μεταφέρει την έδρα της στο Λουξεμβούργο από το 2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.