
Πρόταση των δανειστών για "κόκκινη κάρτα" σε όσους μετόχους υπερχρεωμένων επιχειρήσεων δεν συνεργάζονται ώστε να βρεθούν κοινά αποδεκτές λύσεις για την εξυγίανση μιας επιχείρισης...
Πρόκειται ουσιαστικά για απαίτηση των δανειστών να υιοθετήσει η Ελλάδα το "αμερικανικό μοντέλο" στον τρόπου αναδιάρθρωσης των "κόκκινων" δανείων και την αναδιάρθρωση μιας επιχείρησης.
Όπως αναφέρει η "Ημερησία" το αίτημα των δανειστών έπεσε στο τραπέζι στις τελευταίες διαπραγματεύσεις με την ελληνική κυβέρνηση "να το συζητά".
Έτσι, βάσει της πρότασης των δανειστών οι μη συνεργάσιμοι μέτοχοι, που εμποδίζουν βιώσιμες λύσεις ή δεν επιθυμούν να κάτσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, θα μπορούν να αποβάλλονται από τς συγκεκριμένες επιχειρήσεις με συνοπτικές διαδικασίες.
Ο συγκεκριμένος νόμος δίνει την δυνατότητα στις τράπεζες να εκδιώξουν όποιον ή όποιους μετόχους "στυλώνουν" τα πόδια και δεν αποδέχονται τις προτάσεις για την σωτηρία της επιχείρησης.
Μάλιστα, όπως σημειώνεται στο ρεπορτάζ, οι διοικήσεις των τραπεζών θα μπορούν να ορίζουν διοίκηση, αφού εξαιτίας των υψηλών δανείων σε καθυστέρηση είναι ουσιαστικά τα "αφεντικά" της εκάστοτε επιχείρησης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.