Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

O Ερντογάν καλεί Ομπάμα να εκδώσει τον Γκιουλέν στην Τουρκία


Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν απαίτησε από την Ουάσινγκτον να εκδώσει τον εξόριστο ιεροκήρυκα Φετουλάχ Γκιουλέν...


 τον ορκισμένο εχθρό του τον οποίο κατηγορεί ότι είναι ο ιθύνων νους πίσω από το πραξικόπημα.
«Εδώ απευθύνω έκκληση στην Αμερική, απευθύνω έκκληση στον πρόεδρο. Κύριε πρόεδρε, σας λέω, διώξτε ή παραδώστε μας αυτό το πρόσωπο», τόνισε ο Ερντογάν σε ομιλία που εκφώνησε χθες το βράδυ ενώπιον χιλιάδων ενθουσιασμένων οπαδών του στην Κωνσταντινουπολη, χωρίς πάντως να προφέρει για ακόμα μια φορά το όνομα του Γκιουλέν.
Ο 75χρονος Γκιουλέν ζει εξόριστος στις ΗΠΑ από το 1999. Ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Τζον Κέρι διαβεβαίωσε πως η Ουάσινγκτον θα βοηθήσει την Άγκυρα να ερευνήσει το πραξικόπημα που αποτράπηκε και κάλεσε την τουρκική κυβέρνηση να παράσχει αποδείξεις εναντίον του Γκιουλέν πριν εξεταστεί ενδεχόμενη έκδοσή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.