Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Ο ράπερ TUS απαντά για τις «Βουλγάρες»: «Ερχονται χειρότερα» [Video]


Με προκλητικό τρόπο απαντά ο ράπερ TUS στον σάλο που ξεσήκωσε το τραγούδι του...


 «Βουλγάρες», το οποίο κατηγορήθηκε ότι προωθεί την σωματεμπορία.
Ο ίδιος ο νεαρός ράπερ, σε βίντεο που ανήρτησε, απαντά ότι η σωματεμπορία «είναι κάτι που συμβαίνει και απλώς εθελοτυφλούμε». «Αν σας πείραξε ότι βρέθηκε κάποιος άνθρωπος που το είπε, είναι δικό σας πρόβλημα και όχι δικό μου». Προειδοποιεί ότι δεν πρόκειται να πτοηθεί από τον πόλεμο που δέχεται από τα media και προσθέτει ότι στις 25 Αυγούστου έρχεται νέο CD «πολύ χειρότερο, με πολύ χειρότερες λέξεις όπως όπλα, ναρκωτικά, πορνεία».
Παράλληλα, όπως αναφέρει στη Βουλγαρία το παρουσίασαν ως «ρατσιστικού περιεχομένου» τραγούδι και όχι ως «σεξιστικού». «Λατρεύουμε τις γειτονικές χώρες και δεν είμαστε ρατσιστές, ούτε εγώ, ούτε η ομάδα μου, ούτε η μουσική που εκπροσωπώ, τέλος» αναφέρει ο TUS.
Υπενθυμίζεται ότι η γ.γ. Ισότητας είχε ζητήσει την απόσυρση του τραγουδιού «Βουλγάρες» του ράπερ TUS.
Οπως υποστήριξε, το επίμαχο τραγούδι, παρουσιάζει τη σωματεμπορία ως κανονική συμπεριφορά από την οποία κανείς μπορεί να βγάλει πολλά χρήματα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.