Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Κωλοτούμπα Φίλη για να γλιτώσει ην καρέκλα του...


Μισή υποχώρηση από τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη μετά το «άδειασμα» από το Μαξίμου σχετικά με την κόντρα που ξεκίνησε με την ιεραρχία της εκκλησία...




Παράλληλα απηύθυνε νέα πρόσκληση για συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Όπως είπε έχει ήδη ζητήσει συνάντηση από τον Αρχιεπίσκοπο. «Δεν μου έχει απαντήσει αρνητικά, έλειπε» σημείωσε.


Δεν είμαι εγωϊστής

Τη Δευτέρα μετά από σύσκεψη με τον πρωθυπουργό κυβερνητικές πηγές έλεγαν πως «είναι είναι άγονο και αχρείαστο να παρατείνονται συζητήσεις που δεν αφορούν το σήμερα»

Λίγη ώρα αργότερα ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης δήλωσε στο Real FM:«Εάν βοηθάει τη συζήτηση για το μάθημα των Θρησκευτικών να μπει στην άκρη το θέμα αυτό, βεβαίως και το βάζω. Δεν είμαι εγωιστής ούτε είμαι από εκείνους που θεωρούν ότι είναι αμετανόητοι και συνομιλούν με το υπερπέραν. Είμαι γήινος άνθρωπος και θέλω να διευκολύνω τη συνεννόηση», τόνισε χαρακτηριστικά.

Επιμένει όμως: Αναφέρθηκα στο ρόλο της εκκλησίας σε σκοτεινές περιόδους

«Υπάρχει μία άποψη ότι δεν πρέπει η συζήτηση να πηγαίνει στο παρελθόν αλλά να μένουμε στο παρόν και το μέλλον. Αυτό πιστεύω ότι είναι σωστό. Άλλωστε εγώ δεν έκανα μία εκτεταμένη αναφορά σε ζητήματα του παρελθόντος. Αναφέρθηκα σε θέματα που έχουν να κάνουν με την Εκκλησία και τον ρόλο της σε σκοτεινές περιόδους της ελληνικής Ιστορίας. Τα ζητήματα αυτά συζητούνται δημοσίως, δεν τα ανοίγω εγώ. Η ουσία της θέσης μου πρέπει να αναπτυχθεί όταν προκύψει και όχι στον θεσμικό διάλογο Εκκλησίας και κράτους».

Ο υπουργός Παιδείας ξεκαθάρισε ότι δεν επιθυμεί να δημιουργήσει μια ιδεολογική αντιπαράθεση για το παρελθόν. «Δεν με αφορά αυτό», είπε χαρακτηριστικά.

Για το εάν τον «αδειάζει» η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός, ο Νίκος Φίλης ανέφερε: «Δεν είναι χαρακτηριστικό της Αριστεράς και των κυβερνήσεών μας να αδειάζουμε, ούτε γίνονται εδώ παιχνίδια όπως γίνονταν σε παλαιότερες εποχές. Εδώ υπάρχει μία συλλογική λειτουργία που τον πρώτο ρόλο βεβαίως τον έχει ο πρωθυπουργός. Το θέμα του μαθήματος των Θρησκευτικών με τα νέα προγράμματα προφανώς και είναι μια επιλογή που έχει την θετική άποψη της κυβέρνησης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.