Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Με ποια πασίγνωστη τηλεπερσόνα πίνει κάθε πρωί καφέ σε ξενοδοχείο της Αθήνας η Ντέλια Βελκουλέσκου;


Η Ρουμάνα οικονομολόγος και στέλεχος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου που από το καλοκαίρι του 2015 είναι...


 αρχηγός αποστολής του ΔΝΤ στην Ελλάδα και διαδραματίζει βασικό ρόλο στις διαπραγματεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης με τους πιστωτές, ενδιαφέρθηκε για την επαγγελματική δραστηριότητα της βασίλισσας των χαλιών.
«Εκεί που έχω το καλύτερό μου -έτσι μου λέει και ο άντρας μου: η «φίλη» σου- είναι με την κυρία Βελκουλέσκου. Πίνουμε το πρωινό μας καφεδάκι κάθε πρωί, πάνω στον 11ο. Μας ρωτούσε για την έκθεση, για την επαγγελματική μου δραστηριότητα, με ρωτούσε κατά πόσο επηρεάζει το ότι είναι αυτή εδώ συγχρόνως με την έκθεση που έχω εγώ», εξομολογήθηκε στην κάμερα η Δέσποινα Μοιραράκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.