Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Κι άλλο πέσιμο στον Τσίπρα: Δεν έχω να πάρω φάρμακα, δεν ντρέπεστε; [video]


Ακόμη ένα επεισόδιο σημειώθηκε στον χώρο της ΔΕΘ με πολίτη να καταφέρεται εναντίον του Αλέξη Τσίπρα...



Ενας άνδρας περίπου 60 ετών βρισκόταν στην ΔΕΘ και μόλις ο πρωθυπουργός έκανε την καθιερωμένη βόλτα του, άρχισε να φωνάζει εναντίον του.

Αμέσως η ασφάλεια του Τσίπρα τον… πήρε «σηκωτό» και αυτόν (όπως έγινε και με τον άνδρα που τον πλησίασε στο ρωσικό περίπτερο) και τον έβγαλε εκτός της έκθεσης. Εκεί ο άνδρας άρχισε να φωνάζει προς τους άνδρες της ασφάλειας του Τσίπρα τονίζοντας γεμάτος ένταση σε έναν εξ’ αυτών

«Εγώ δούλεψα για σένα είμαι παθών, μικροομολογιούχος του ελληνικού δημοσίου! Με καταστρέψανε εμένα! 50 χρόνια δούλευα, δεν έχω να πάρω φάρμακα, εσείς δεν ντρέπεστε; Τον πατέρα σας να τον πάτε στα κρατητήρια; Ντροπή σας!».

Δείτε στο βίντεο πώς απομάκρυναν νωρίτερα τον άλλον πολίτη που τόλμησε να φωνάξει στον... μεγαλειότατο Τσίπρα την ώρα που έκανε την βόλτα του:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.