
Πυροβόλησε ο θύμα τρεις φορές και μετά έφυγε ατάραχος. Μάλιστα χαιρέτησε και τον ιδιοκτήτη καταστήματος με ανταλλακτικά στην συμβολή των οδών Πανόρμου και Βατοπεδίου...
Ο απόστρατος αστυνομικός, Φώτης Μπέλλος, υπηρετούσε στο Α.Τ. Αμπελοκήπων και ήταν γνωστός, σύμφωνα με τους κατοίκους, για τις εθνικιστικές του απόψεις, ενώ φέρεται να ήταν υποψήφιος και με τη Χρυσή Αυγή στο νομό Μεσσηνίας το 2012.
Μάλιστα, όπως είχε μεταδώσει η εφημερίδα «Ελευθερία» στα τέλη Αυγούστου, είχε αναλάβει πρωτοβουλία για τη σύσταση «ταγμάτων ασφαλείας» που θα υποκαταστήσουν την Ελληνική Αστυνομία, στο δήμο Οιχαλίας.
Σε ανακοίνωσή του προς την εφημερίδα καλούσε τους νέους «από 15 έως… 70 ετών σε αφύπνιση και επιστράτευση», ενώ περιέγραφε τους στόχους των «Ταγμάτων Ασφαλείας» ως εξής: «Η μεγάλη εγκληματικότητα που μαστίζει την περιφέρειά μας και όλη την Ελλάδα προέρχεται κυρίως από την εγκληματική δράση των αλλοδαπών εισβολέων εγκληματιών, κατοχής της χώρας μας, από τους θρασείς και υπότροπους εγκληματίες, γύφτους-τσιγγάνους, μάστιγα εγκληματικότητος κατά των Ελλήνων».
Όπως ισχυρίζονται κάτοικοι της περιοχής ο δράστης ενοχλούσε επανειλημμένα τους πελάτες του θύματος στο γυμναστήριο, με αποτέλεσμα ο ιδιοκτήτης να του κάνει παρατηρήσεις. Σημείο προστριβής, όμως, ήταν και οι κάμερες είχαν τοποθετήθεί στο σπίτι απέναντι από το γυμναστήριο. Δράστης και θύμα γνωρίζονταν χρόνια.
Το απόγευμα της Παρασκευής, τσακώθηκαν και πάλι με αποτέλεσμα ο πρώην αστυνομικός να αποχωρήσει. Πήγε στο σπίτι του που είναι σχεδόν απέναντι από το γυμναστήριο, πήρε ένα όπλο, επέστρεψε και πυροβόλησε εναντίον του γυμναστή, τραυματίζοντάς τον θανάσιμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.