
Περνάνε 1000 χρόνια. Είμαστε πλέον μια ανάμνηση παλιά, κίτρινο γράμμα στο συρτάρι. Για τους νεότερους είμαστε εμείς οι Αρχαίοι Έλληνες. Κάντε το λίγο εικόνα...
Δεν σας έρχεται να σκάσετε από τα γέλια; Το παιδάκι στον πίνακα και η δασκάλα να το ρωτάει: «Γιωργάκη μου τι καλό έγινε στην Ελλάδα από το 1980 μέχρι το 2020;» και ο μικρός να απαντάει: «Πολύ καλό κυρία! Να σας πω και ‘γω ένα με τον Τοτό;».
Γράφει ο Μάκης Ρηγάτος/koolnews.gr
Υπάρχει βέβαια και η αισιόδοξη εκδοχή. Να συνεχίσουν και οι νεότεροι στο δρόμο που χαράξαμε εμείς, να κληρονομήσουν το δικό μας πνεύμα και να φτάσουν σε τέτοιο σημείο ψεκάσματος, που μπροστά τους η Χρυσηίδα Δημουλίδου να θεωρείται πρότυπο ορθής σκέψης και λογικής…
Αν βγεις στο δρόμο και ρωτήσεις την άποψη 100 ατόμων για τους Έλληνες τα 85 θα σου πουν ότι είμαστε ο πιο έξυπνος λαός του κόσμου, που είχε την τύχη να γεννηθεί στο καλύτερο οικόπεδο του πλανήτη, γι’ αυτό και οι ξένοι μας ζηλεύουν και θέλουν να μας πάρουν τον φυσικό και ορυκτό μας πλούτο και να μας εξαφανίσουν απ’ τον χάρτη. Επειδή ποτέ δεν μας συγχώρησαν το γεγονός ότι όταν εμείς βλέπαμε Σία Λιαροπούλου εκείνοι, μάζευαν ακόμα βελανίδια.
Οι άλλοι 15 μπορεί θα σκεφτούν απλώς 6 (απ’ τις 1106) αποδείξεις που επιβεβαιώνουν την άποψη ότι αν ο Κιμ στείλει πεσκέσι έναν πύραυλο μόνο στην Ελλάδα και την κάνει σκόνη και θρύψαλα, δεν θα λείψουμε σε κανέναν.
1. Οι Έλληνες μετανάστες στην Αμερική ψηφίζουν Τραμπ
Για την ακρίβεια με συντριπτικά ποσοστά Ντόναλντ Τραμπ. Και ξέρετε γιατί; Γιατί οι Έλληνες μετανάστες δεν θέλουν να έρθουν άλλοι κακοί μετανάστες να τους πάρουν τις δουλειές. Και γι’ αυτό ψηφίζουν μαζικά έναν τύπο ο οποίος κατεβαίνει με βασική προεκλογική του θέση ότι θα κυνηγήσει τους μετανάστες. Μετά από αυτό χρειάζεστε και άλλη απόδειξη ότι στο Top 10 των πιο κακόψυχων λαών η πρώτη θέση θα είναι καπαρωμένη για χρόνια;
2. Ο Σώρρας θα μας σώσει
Το νερό του Καματερού και η φραπελιά ως γνωστόν θεραπεύουν απ’ τον καρκίνο, και ο Αρτέμης Σώρρας απ’ την κρίση. Ζουν ανάμεσά μας άνθρωποι οι οποίοι πιστεύουν ότι αυτή η σπουδαία προσωπικότητα έχει 600 δισεκατομμύρια στην άκρη, αλλά η νέα τάξη πραγμάτων και οι μασόνοι του συστήματος δεν την αφήνουν να δώσει τα λεφτά να ξεχρεώσουμε για να κρατούν μια ζωή τη χώρα μας αιχμάλωτη και να μην την αφήνουν να μεγαλουργεί. Τον ακολουθούν στην Αρχαία Ολυμπία, πασαλειμμένοι με λάδι σαν τον Σπύρο Μπιμπίλα, πληρώνουν συνδρομή για το κόμμα του, παρακολουθούν τις ομιλίες του και κρέμονται από τα χείλη του μεγάλου ηγέτη που θα τους δώσει το σύνθημα για τη δημιουργία της νέας μεγάλης Ελλάδας.

3. Στην Φθιώτιδα έκαναν περιφορά νεκρού επισκόπου πάνω σε καρέκλα
Δεν υπάρχει λόγος να γραφτούν για 134η φορά τα προφανή για την είδηση της περιφοράς ενός νεκρού στο όνομα μιας ιδεοληψίας που βαφτίζεται θρησκεία. Αξίζει όμως να διαβάσετε δυο σχόλια κάτω απ’ την είδηση τα οποία συγκέντρωσαν όπως αναμενόταν τα περισσότερα like από τους αναγνώστες στο Facebook αθλητικού site: «Afto mas peirakse twra! OI alloi pou mastigwnontousan sto kentro tou peiraia den mas enoxlisane pote! A RE KLWTSIES POY THELETE!», «Το απίστευτο Που είναι??? Χωρίς να γνωρίζετε Καλό είναι να μην Νοθεύεται τα μυαλά των ανθρώπων! Μια περιφορά που γίνεται ενός απλού διάσημου θνητού δεν είναι απίστευτο?? Καλό είναι να περιοριστείτε στα Αθλητικά γεγονότα!».

4. Γάτος γνώρισε την αποθέωση επειδή ήταν πατριώτης
Ελληνόψυχοι πατριώτες ανέβασαν μονταρισμένο βίντεο που έγινε viral σε 5 λεπτά, το οποίο έδειχνε έναν γάτο να στέκεται προσοχή την ώρα του εθνικού ύμνου με το εξής μυθικό σχόλιο: «Μοναδικός! Ένας υπερήφανος γάτος ακούει τον Εθνικό μας ύμνο και κάθεται σε στάση προσοχής μέχρι να τελειώσει. Πλέον, είναι ο γάτος-πατριώτης όλων των Ελλήνων!!». Και υπάρχει και καλύτερο. Μπήκε να σχολιάσει το status και ο δημιουργός του βίντεο. Και αφού αποκάλυψε ότι ο ίδιος το ‘χει μοντάρει και όλοι περίμεναν ότι θα αρχίσει το τρολάρισμα, αυτός άνοιξε την καρδιά του στους πατριώτες για να τους πει ότι χαίρεται πάρα πολύ που η δημιουργία του στάθηκε αφορμή να ακουστεί ο ύμνος μας στα πέρατα της οικουμένης.
5. Μας ψεκάζουν και μας δίνουν ελαττωματικά εμβόλια για να μας πεθάνουν
Σύμφωνα με την πιο γνωστή θεωρία οι κυβερνήσεις σε συνεργασία με τα ξένα παράκεντρα των δανειστών μας ψεκάζουν δυο φορές το μήνα, για να μας κοιμίσουν και να ψηφίσουμε μνημόνια. Επειδή όμως το ψέκασμα δεν είναι 100% αποτελεσματικό, αφού οι ψεκασμένοι δεν γιορτάζουνε ποτέ και δεν ψηφίζουν τελικά υπέρ των μνημονίων, η νέα τάξη πραγμάτων θέλει να μας αφανίσει με άλλο τρόπο. Δίνοντας μας εμβόλια πιο ελαττωματικά και απ’ το Galaxy Note 7. Ευτυχώς για όλους όμως το σατανικό τους σχέδιο έγινε αντιληπτό και έτσι σε συνεργασία με τις δαιμόνιες μανούλες του Facebook, οι εμβολιομάχοι ξεκίνησαν τον δικό τους αγώνα κατά του αργού αυτού θανάτου…
6. Σε χωριό της Ρόδου έκαναν λιτανεία επειδή δεν βρέχει
Στο χωριό Καλυθιές είχε καιρό να βρέξει (τα ψεκαστικά πέρναγαν κανονικά ωστόσο) και έτσι η δημοτική αρχή αφουγκραζόμενη την αγωνία των κατοίκων, αποφάσισε να πραγματοποιηθεί λιτανεία μετά από πρόταση του παπά της ενορίας. Αλήθεια τώρα. Όταν το 2016 γίνεται λιτανεία για να βρέξει πιστεύετε ότι υπάρχει σωτηρία γι’ αυτό το λαό;




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.