Σημείο-"κλειδί", με βάση το business plan που έχει καταρτιστεί, αποτελεί η...
επιστροφή στην κανονικότητα των καταστημάτων. Αυτό προβλέπει ότι δεν θα ακολουθούνται πολιτικές εκπτώσεων και προσφορών χωρίς την αντίστοιχη χρηματοδότησή τους από τους προμηθευτές. Άλλωστε, η αύξηση του κύκλου εργασιών αναμένεται να επιτευχθεί μέσω της διαδικασίας αναπλήρωσης του αποθέματος στα καταστήματα του νέου ομίλου, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιείται και το επενδυτικό σχέδιο το οποίο προβλέπει πλήρη ανακαίνιση των καταστημάτων.
Μέχρι, φυσικά, να φτάσουμε στις προσφορές, απαιτείται η ομαλοποίηση της τροφοδοσίας του δικτύου και η αλλαγή της ταμπέλας. Σε ό,τι αφορά την τροφοδοσία των καταστημάτων του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος, αυτή έχει ξεκινήσει και εκτιμάται ότι μέσα στον Νοέμβριο θα έχει ολοκληρωθεί για το σύνολο του δικτύου.
Αλλαγή
Αναφορικά με την ταμπέλα, πηγές της αγοράς δεν αποκλείουν η αλλαγή σε κάποια καταστήματα, και δη στα 33 υπερμάρκετ, να γίνει ακόμα και εντός του έτους, φυσικά αφού πρώτα η Σκλαβενίτης λάβει το πράσινο φως από το δικαστήριο. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η κίνηση αυτή συνδέεται, υπό την προϋπόθεση πάντα ότι η απόφαση θα βγει στις αρχές Δεκεμβρίου, με την επιθυμία του επενδυτή να "πιάσει" την αγορά της περιόδου των Χριστουγέννων, κατά τη διάρκεια της οποίας πραγματοποιείται το 20% των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου.
Βέβαια, η "ανάσταση" του δικτύου της Μαρινόπουλος φαντάζει και είναι από μόνη της ένα δύσκολο εγχείρημα. Γιατί, πέρα από τα 380 καταστήματα που αναμένεται να περάσουν στον έλεγχο της Υπεραγορές Σκλαβενίτης (100% θυγατρικής της Σκλαβενίτης), την αλλαγή ταμπέλας του δικτύου της Μαρινόπουλος σε Σκλαβενίτη και το γέμισμα των ραφιών της Μαρινόπουλος, αυτό που θα κρίνει την επόμενη ημέρα είναι η επιστροφή των καταναλωτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.