Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

ΕΡΕΥΝΑ: Οι καταναλωτές δεν συγκινούνται από τα smartwatch


Σημαντική μείωση στις πωλήσεις έχει καταγράψει η αγορά των «έξυπνων ρολογιών» σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με νέα έκθεση που συνέταξαν αναλυτές της εταιρείας ερευνών IDC, που δείχνει ότι οι καταναλωτές επιμένουν στα "παραδοσιακά" ρολόγια...



Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στα Smartwatch κατέγραψαν μείωση της τάξης του 51,6% σε σύγκριση με το 2015.

Σύμφωνα με την έκθεση, το Apple Watch παραμένει ο ηγέτης της αγοράς, ωστόσο οι πωλήσεις δεν ξεπέρασαν τις 1 εκατομμύριο συσκευές κατά την περίοδο Ιούλιος-Σεπτέμβριος του τρέχοντος έτους. Κατά την ίδια περίοδο του 2015 οι πωλήσεις είχαν φτάσει τις 3,9 εκατομμύρια συσκευές.

Από τις 5 κορυφαίες μάρκες της συγκεκριμένης αγοράς, μόνο η Garmin παρουσίασε σχετική αύξηση, ωστόσο τα στοιχεία παρέμειναν σε χαμηλά επίπεδα.

Παρ' όλα αυτά, από την έκθεση προκύπτει ότι η ζήτηση των καταναλωτών για τις συγκεκριμένες συσκευές είναι αδύναμη.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC, η Apple χαρακτηρίζει πλέον την πιο πρόσφατη έκδοση του έξυπνου ρολογιού της ως συσκευή γυμναστικής παρά αξεσουάρ πολυτελείας.

Πρόσφατα προχώρησε στη διακοπή της χρυσής έκδοσης της αρχικής συσκευής, η τιμή της οποίας έφτανε τα 10.000 δολάρια (περίπου 9.170 ευρώ).

Η νέα αυτή έκδοση του Apple Watch παρέχει τη δυνατότητα στο χρήστη να παρακολουθεί τη δραστηριότητά του στο κολύμπι, ενώ μία ειδική έκδοση, σε συνεργασία με την εταιρεία αθλητικών ειδών Nike, θα κυκλοφορήσει στις αγορές στις 28 Οκτωβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.