Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

Νέα εξάμηνη παράταση στην τιμολόγηση των διαφημίσεων από τα ΜΜΕ


Εξάμηνη παράταση παίρνει η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, σύμφωνα με...


 την σχετική τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή η κυβέρνηση.
Με την τροπολογία μετατίθεται για έξι μήνες, δηλαδή από 1η Απριλίου 2017 (αντί για 1η Οκτωβρίου 2016) η εφαρμογή της διαδικασίας της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζομένων από τα ΜΜΕ. Επομένως, έως τον Απρίλιο θα συνεχίσει να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία τιμολόγησης των διαφημιζομένων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ καθώς και η δυνατότητα τιμολόγησης στις διαφημιστικές εταιρείες που μεσολαβούν.
Η τροπολογία εντάχθηκε στο νομοσχέδιο, με το οποίο ενσωματώνεται κοινοτική οδηγία, για την ίση μεταχείριση στην αγορά εργασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.