Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Η Άση Μπήλιου μιλάει για το ξέσπασμα στην Μενεγάκη [video]


«Θίχτηκε η αξιοπρέπειά μου και η περηφάνια μου… Συγνώμη Ελένη, δεν μπορούμε να έχουμε άλλη σχέση»...



Στον Θέμο Αναστασιάδη και στην εκπομπή του Όλα Ξεκόλλα βρέθηκε καλεσμένη η Άση Μπήλιου κι εξήγησε τον λόγο που ξέσπασε στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη σχετικά με την αποχώρηση της.

Η Άση Μπήλιου είχε πει τότε στην Ελένη Μενεγάκη ότι για εκείνη, όποτε την καλέσει θα πάει με χαρά αλλά για το κανάλι τόνισε:

«Θίχτηκε η αξιοπρέπειά μου και η περηφάνια μου… Συγνώμη Ελένη, δεν μπορούμε να έχουμε άλλη σχέση».

Για το ξέσπασμα της αυτό, όμως τοποθετήθηκε απαντώντας στον Θέμο και τη Δούκισσα:

«Συγνώμη κι όλας, δεν κατάλαβα. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Με την Ελένη έχουμε μία πάρα πολύ καλή σχέση. Την αγαπώ, με αγαπά. Ήμασταν μαζί 9 χρόνια!», είπε και συνέχισε: «Απλά ήταν παράπλευρη απώλεια. Είχε να κάνει με τη συνεργασία μου με το κανάλι, με τη συγκεκριμένη διοίκηση του καναλιού. Όλοι έχουμε δουλέψει χρόνια. Έχω εργαστεί σε πολλές δουλειές, με έχουν απολύσει, έχω φύγει, δεν έγινε κάτι. Ήταν ακόμα μία… έξοδος!».

Καμιά αιχμή δεν ήθελε να αφήσει η αστρολόγος και εξήγησε για κάποιο λόγο επεκτάθηκε τόσο πολύ στην εκπομπή της Μενγάκη για την αποχώρηση: «Όλο το καλοκαίρι επειδή διάβαζα διάφορα για την αποχώρησή μου από τον Alpha, δεν ήθελα να αφήσω καμία αιχμή για το κομμάτι με την Ελένη. Με το κανάλι δεν τα είχαμε βρει, όπως είχε γίνει και όταν είχα φύγει από το Mega» και κατέληξε:

«Ήταν κάτι που είχε να κάνει με το κανάλι και τη δική μου εκπομπή. Φέτος θεωρούσα ότι δώσαμε πραγματικά κάτι παραπάνω από το 100% της δουλειάς. Δεν εννοώ μόνο εμένα αλλά και τους συνεργάτες μου. Δεν ένιωσα ότι εκτιμήθηκα. Δεν μπορώ να μένω κάπου που νιώθω ότι δεν με εκτιμούν. Δεν είμαι υπεράνω χρημάτων, δουλεύω για να ζήσω».


Δείτε το βίντεο:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.