Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Η ελληνική τράπεζα που... καταργεί τους υπαλλήλους και εξυπηρετεί μέσω Skype !


To πρώτο βήμα για την συρίκνωση του κόστους και της λειτουργίας υποκαταστημάτων με πολυπληθές προσωπικό επιχειρεί να κάνει η πρώτη ελληνική τράπεζα μέσω Skype!...




Η Attica Bank, στo πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, προσφέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα την υπηρεσία Skype, η οποία σταδιακά θα καλύψει το σύνολο των επιχειρηματιών και ιδιωτών πελατών της.

Προς το παρόν, μέσω της υπηρεσίας παρέχεται η δυνατότητα:

  • Συνομιλίας μέσω Ιντερνετ χωρίς τηλεφωνική χρέωση του πελάτη.
  • Βιντεοκλήσης με στελέχη της Τράπεζας, χωρίς να απαιτείται η χρήση του τηλεφωνικού αριθμού κλήσης αυτών.
  • Εξυπηρέτησης άμεσης αποστολής εγγράφων (statements, αντίγραφο παραστατικού κ.λπ.)
  • Συνδιάσκεψης περισσοτέρων του ενός χρηστών σε θέματα εργασίας ταυτόχρονα, μέσω Skype και τηλεφωνικών συνδέσεων.
  • Επικοινωνίας μέσω οποιασδήποτε συσκευής που έχει την εφαρμογή (Mobile, Tablet, SmartTV κ.λπ.).
  • Ασφάλειας επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών, καθώς οι συνομιλίες προστατεύονται με ισχυρό έλεγχο ταυτότητας και κρυπτογράφηση.
  • Ηλεκτρονικής καταγραφής των επαφών των χρηστών και προγραμματισμού συσκέψεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.