Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Ζέτα Δούκα: "Ήμουν πολύ αρνητική στο να γίνω μητέρα"


Καλεσμένη στην εκπομπή “Πρωινό” βρέθηκε η Ζέτα Δούκα, η οποία μίλησε για τον σύντροφό της και για το φύλο του μωρού που περιμένει...




Η γνωστή ηθοποιός, η οποία διανύει τον 7ο μήνα της εγκυμοσύνης, έχει πάρει μόλις 9,5 κιλά, διατηρώντας έτσι την άψογη σιλουέτα της.

Η Ζέτα Δούκα σχετικά με το φύλο του μωρού που περιμένει είπε: «Δεν ξέρουμε το φύλο του μωρού. Ξέρουν οι γιατροί. Εμείς είπαμε να μην το μάθουμε. Γιατί πρώτον, υπάρχουν πολύ λίγες πραγματικές εκπλήξεις στη ζωή και είναι μία από αυτές. Και δεύτερον, γιατί δεν έχει σημασία!».

Ωστόσο, η ίδια πιστεύει πως περιμένει αγοράκι και συνέχισε λέγοντας: «Ήταν συνειδητή επιλογή να κάνουμε παιδί. Το πρότεινα εγώ γιατί ο Μιχάλης έχει χρόνο να σκεφτεί για το πότε θα γίνει πατέρας. Είναι μικρότερος σε ηλικία από εμένα. Είναι 34 ετών. Αυτό που σκέφτεται είναι πρώτα πώς θα φτιάξει την επαγγελματική του ζωή. Σαν πατέρας νομίζω ότι θα είναι καταπληκτικός. Εγώ ήμουν πολύ αρνητική στο να γίνω μητέρα. Μέχρι και πριν από έναν χρόνο. Και ακόμα σκέφτομαι την τεράστια ευθύνη που έχεις φέρνοντας στον κόσμο ένα παιδί. Καταρχήν μέσα μου δεν ήμουν έτοιμη να εγκαταλείψω την ιδέα του να αποκτήσω ένα παιδί. Όταν έφτασα στο δια ταύτα και λέω: ''Είμαι 40 χρονών και πρέπει να δω τι θα κάνω''...Δεν ήθελα να πω ότι το εγκαταλείπω αν δεν το προσπαθήσω φυσιολογικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.