Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Η ελληνίδα ερωμένη του Σαντάμ Χουσεΐν

Έζησε 30 χρόνια στο πλευρό του δικτάτορα. "Τον σφαγέα" όπως τον αποκαλούσαν οι Αμερικανοί. Η Ελληνίδα Παρισούλα Λάμψος εξομολογείται...



στο βιβλίο της λεπτομέριες από τη ζωή της στο πλευρό του πρώην Ιρακινού ηγέτη. ''Εγώ ήμουν 16 χρόνων κοριτσάκι και αυτός ολόκληρος άνδρας. Ήταν  γοητευτικός και έμπειρος. Έκανε προσεκτικά βήματα σαν εκείνους που εκπαιδεύουν τα πουλάρια. Χαϊδεύουν και ταυτόχρονα απαιτούν κάτι, σ' αφήνουν αλλά από την άλλη σε κρατούν. Έτσι με έφερε κοντά του χωρίς να το καταλάβω. Στο τέλος ήμουν ευτυχισμένη και μόνο που τον ένιωθα πλάι μου να ανασαίνει. Ήμουν ερωτευμένη για πολύ καιρό μαζί του. Μέχρι που κατάλαβα ότι ακόμα και σε μένα έπαιζε το ρόλο του δυνάστη'', γράφει στο βιβλίο της η  Παρισούλα Λάμψος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.