Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Βάνα Μπάρμπα: μιλά για τη χειρότερη Πρωτοχρονιά της ζωής της

Ήταν πριν από δέκα χρόνια όταν είχε κανονίσει να κάνει πάρτι για τον ερχομό του μιλένιουμ στο ξενοδοχείο King George, αλλά δεν πήγε ποτέ...




 λόγο της άσχημης οικονομικής κατάστασης στην οποία βρισκόταν εκείνη την περίοδο. Η ίδια αναφέρει στο περιοδικό "Nitro" όπου έδωσε συνέντευξη ότι είχε αναλάβει τα πάντα μόνη της για το στολισμό, τα φαγητά, τους καλεσμένους. "Είχαμε φωνάξει και τα παιδιά από το Χαμόγελο του παιδιού και ενώ τα είχα κάνει όλα δεν κατάφερα ποτέ να πάω". Στη συνέχει αναφέρει "Ήμουν σε πάρα πολύ κακή οικονομική κατάσταση, είχα στήσει τα πάντα άψογα που όχι μόνο δεν είχα λεφτά να αγοράσω κάποιο καινούργιο ρούχο για την περίσταση αλλά δεν μου έφταναν ούτε για ταξί! Ο χρόνος άλλαξε και εγώ βρισκόμουν στο σπίτι μου στο Κολωνάκι μόνη μου. Αυτό ήταν ένα μεγάλο μάθημα ζωής, ήταν λάθος που δεν πήγα...η αγάπη και το χαμόγελο δεν κοστίζουν! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.